لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیرعامل موفق اپل ؛ سحرخیزترین فرد شرکت اپل است

مدیرعامل موفق اپل ؛ سحرخیزترین فرد شرکت اپل است

مدیران موفق ؛ همه سحر خیز هستند :‌

سحر خیز باش تا کامروا باشی . ضرب المثل ایرانی‌ها را مدیران شرکت‌های موفق آویزه گوششان کرده‌اند . بیدار شدن قبل از طلوع خورشید به مدیرعاملانی مثل تیم آرمسترانگ از AOL و تیم کوک از اپل این امکان را می دهد که فرصتی برتر نسبت به دیگران به دست بیاورند و مشکلات به وجود آمده را قبل از اینکه بقیه ی مردم دنیا از رختخواب بیرون بیایند ، از بین ببرند . 

این ساعت‌های اضافی که این افراد نسبت به سایر مردم برای خودشان ایجاد کرده‌اند به آن ها کمک میکند تا به ورزش ؛ ایجاد تفکر خلاقانه و گذراندن زمان بیشتر با خانواده به راحتی برسند . 

بد نیست کمی با این مدیران سحرخیز آشنا شویم : 

۱ – تیم کوک : مدیرعامل برترین و پرسودترین شرکت تاریخ ؛‌ به سحرخیزی معروف است . تیم کوک هر روز راس ساعت 3:45 از خواب بیدار میشود و ۱ ساعت را به ارسال ایمیل میپردازد . سپس برای ورزش کردن به باشگاه میرود و پس از نوشیدن قهوه به محل کارش رجوع میکند . تیم کوک در این رابطه میگوید : وقتی کاری که انجام می دهید را دوست داشته باشید ، واقعا به عنوان یک شغل به آن نگاه نمی کنید . آن شغل تبدیل به علاقه شما میشود و آینده ی خوب در جایی رقم خواهد خورد که من بتوانم خودم را و علاقه ام را در آنجا پیدا کنم .  

 

tim_cook.jpg

 

2 – ماری بارا مدیرعامل جنرال موتورز : وی هر روز راس ساعت ۶ صبح سر کارش میباشد . این آمار حضور را مجله تایم در پروفایل ایشان نوشته است این عادت مربوط به قبل از سمت مدیریتی جنرال موتورز بوده است . 

 

Mary.jpg

 

3 – تیم آرمسترانگ مدیرعامل AOL : مدیرعامل سابق گوگل به گاردین گفته است که : اصلا خواب سنگینی ندارم و هر روز ساعت 5 تا 5.5 از خواب بیدار میشوم . صبح به ورزش ؛ پاسخگویی به ایمیل‌ها و مطالعه میپردازم . وی برای پیمودن مسیر طولانی خانه تا محل کار ؛ از راننده شخصی استفاده میکند تا در آن زمان هم به بهترین شکل ممکن از فرصت‌هایش استفاده کند . 

 

AOL.jpg

 

4 – سرجیو مارچیون مدیرعامل فیات کریزلر : با بازگشت وی به فیات ؛ وی اعلام کرده است که ساعت ۳:۳۰ صبح برای رسیدگی به بازار اروپا از خواب بیدار می شود . یک مدیر FT در مورد این شخصیت جمله جالبی را به کار برده است : مارچیون یک هفته 8 روزه را اختراع کرد و ما کل آن ۸ روز را کار کردیم . یک مدیر دیگر نیز وی را اینگونه توصیف میکند : “وقتی در ایتالیا تعطیلات بود، او برای کار به آمریکا آمد. وقتی در آمریکا تعطیلات باشد، او برای کار به ایتالیا می رود.”

 

Fiat.jpg

 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420