لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون SE به یکه تازی‌اش در بازار ادامه میدهد

آیفون SE به یکه تازی‌اش در بازار ادامه میدهد

تقاضای بالا برای خرید آیفون SE همچنان ادامه دارد :

اپل باز هم در بازار یابی موفق عمل کرد و بر خلاف تصور همگان آیفون SE  را به فروش میلیونی رساند . با اینکه حدود 3 هفته از رونمایی آیفون 4 اینچی جدید اپل میگذرد و با توجه به تغییر نکردن ظاهر و سخت افزار ؛ همچنان خریداران آیفون SE باید انتظار 4 هفته‌ای را برای دریافت محصولشان بکشند . این میزان استقبال از سمت آیفون SE نظر خیلی از کارشناسان را تغییر داده است . 

در حال حاضر 3 هفته از فروش این آیفون میگذرد و مشتریان و کاربران کشورهای چین و آمریکا باید برای دریافت این محصول 3 هفته انتظار بکشند . اگر بخواهیم به میزان فروش و استقبال مشتریان نسبت به محصولات اپل اشاره کنیم باید بگوییم که آیفون 6 پلاس با توجه به تغییر صفحه نمایش با بیشترین میزان استقبال همراه بوده است . در زمان عرضه این فبلت اپل ؛ کاربران باید 4 هفته منتظر میماندند تا گوشی به دستشان برسد . این در حالی بود که میزان انتظار برای دریافت آیفون 6 ؛ 7 الی 10 روز بیان شده است . در مورد محصولات جدید اپل جالب است بدانید که میزان انتظار برای دریافت آیفون 6S فقط 3 الی 4 روز و برای دریافت آیفون 6S پلاس هم 3 الی 4 هفته بوده است . 

آیفون SE با میانگین 450 دلار جز ارزانترین و البته قدرتمندترین محصولات اپل میباشد . باید منتظر ارائه گزارش مالی شرکت اپل در روز سه شنبه همین هفته باشیم تا میزان درآمد این شرکت از فروش آیفون SE را ببینیم . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373