لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به جای آیفون 7 اس ؛ آیفون 8 را معرفی خواهد کرد

اپل به جای آیفون 7 اس ؛ آیفون 8 را معرفی خواهد کرد

سنت همیشگی شرکت اپل بر این بوده است که پس از عرضه یک نوع محصول از خانواده گوشی های هوشمندش ؛ سری S آن را روانه بازار بکند . این سنت از تاریخ سپتامبر 2008 و با معرفی آیفون 3G شروع شد . معمولا نسخه آیفون سری S ؛ نسخه تکمیل یافته و رفع ایراد شده سری قبلی آیفون‌ها میباشد . آیفون سری 3G با نسخه آیفون 3GS تکمیل یافت . همین سری آیفون‌ها را به آیفون 4 , آیفون 5 , آیفون 6 تعمیم دهید . 

مارک موسکویتز تحلیلگر بارکلی در رابطه با این سنت اپل و ارائه آن در امسال و سال دیگر ، ادعای جالبی را مطرح کرده است و گفته است که اپل سنت شکنی خواهد کرد . مارک مدعی شده است که آیفون 7 تغییرات چندانی به جز حذف جک هدفون نخواهد داشت . با توجه به اینکه در نسخه سری S تغییر ظاهری نخواهد بود ؛ اپل در سال 2017 نسخه‌ی S آیفون 7 خود را روانه‌ی بازار نمی‌کند و به جای آن نسخه‌ی کاملاً تغییر‌یافته‌ی آیفون 8 در سال 2017 راهی بازار می کند . 

این تحلیلگر مدعی شده است که حذف دکمه هوم ؛ باریک‌تر شدن آیفون ؛ هدفون بلوتوث ؛ استفاده از نمایشگر OLED و همچنین استفاده از شارژر بی سیم را مربوط به آیفون 8 میداند و در ادامه میگوید که همه این تکنولوژی ها را در سال 2017 خواهیم دید . 

البته باید متذکر شویم که این ادعای مارک را قراردادهای اپل با شرکت‌های سازنده قطعات سخت‌افزاری ؛ مورد تایید قرار میدهد . مانند قرار داد اپل با شرکت سامسونگ برای دریافت 100 میلیون صفحه نمایش OLED در سال 2017 . با محاسبه‌ی این وضعیت ، موسکویتز پیش بینی سقوط 1.8 درصدی فروش آیفون 7 را به دلیل نداشتن امکانات و عدم تطابق با پیش‌بینی‌ها  را قطعی میداند . این موضوع و سقوط فروش باعث نگرانی سهام‌داران اصلی شرکت اپل خواهد شد و این تحلیلگر گفته است که با ارائه آیفون 8 از سوی اپل و ارائه امکانات فوق‌العاده ؛ فروش آیفون به رشد 10.3 خواهد رسید . 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420