لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسل جدید مک بوک 12 اینچی با رنگ رزگلد معرفی شد

نسل جدید مک بوک 12 اینچی با رنگ رزگلد معرفی شد

حدود یک سالی میشود که از ارائه مک بوک 12 اینچی میگذرد . شاخصه اصلی این لپ‌تاپ رونمایی از پورت جدید UCB C میباشد . اپل ساعاتی  پیش نسل جدید این مک بوک ها را معرفی کرد . این مک بوک‌ها علاوه بر رنگ جدید و جذاب رزگلدش ؛ در باطری و سی پی یو هم دچار پیشرفت شده است . 

سی پی یو دستگاه‌های جدید از سری Core M اپل میباشد که باعث عملکرد بهتر در سرعت و بهبود عمر باطری شده است . در کنار این هسته قدرتمند ؛ پردازنده گرافیکی نیز بهبود یافته است و به Intel HD  ارتقا پیدا کرده است که نتیجه‌ی آن بهبود ۲۵ درصدی عملکرد پردازش گرافیکی در این لپ‌تاپ‌های جدید است . باید به همه این موارد بهبود عملکرد باطری را در کنار افزایش سرعت نرخ اطلاعات به لطف استفاده از حافظه فلش سریعتر اشاره کرد . 

اپل اعلام کرده که با استفاده از این لپ‌تاپ می‌توان تا ۱۰ ساعت در اینترنت به وب‌گردی پرداخته و تا ۱۱ ساعت نیز به مشاهده‌ی ویدیو پرداخت . این نسل از لپ‌تاپ ها همچنان از پورت USB C حمایت میکنند و اگر دنبال دستگاهی با پورت‌های بیشتر هستید ؛ به سراغ دستکگاه‌های دیگر اپل بروید . 

اپل مک‌بوک‌های جدید خود را از امروز در رنگ‌های طلایی ، نقره‌ای ، خاکستری و رزگلد به بازار عرضه خواهد کرد . همچنان اپل بر سیاست عدم افزایش قیمت مانده است و خوشبختانه قیمتی افزایش نیافته است . قیمت این سری از محصولات به ترتیب برای نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی Core M-3 با فرکانس ۱.۱ گیگاهرتزی و حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی ۱۲۹۹ دلار و برای نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی Core M-5 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتزی و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی، بیش از ۱۵۹۹ دلار تعیین شده است . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373