لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید تلگرام منتشر شد | تغییرات جدید نرم افزار تلگرام

نسخه جدید تلگرام منتشر شد | تغییرات جدید نرم افزار تلگرام

نسخه جدید تلگرام منتشر شد :‌

در آپدیت جدید تلگرام که به نسخه‌ی 3.8 ارتقا یافته و منتشر گردیده است شاهد تغییرات جالب و گسترده‌ای در این اپلیکیشن جذاب و منحصر به فرد هستیم که این موارد هم در بخش ظاهری و هم در امکانات برنامه میباشد . تلگرام جز آن سری از نرم افزارهایی میباشد که همیشه آپدیت و به روز رسانی هایش را طبق یک برنامه منظم ارائه میکند . 

تغییرات ظاهری تلگرام : 

Chat Bubble‌ ها یا همان کادر پیام‌ ها دچار یک تغییر کوچک شده است اما این تغییر کوچک زیبایی خاصی به چت ها داده است . آیکون Quick Share نیز تغییر کرده و حالا با آیکونی زیبا و حرفه‌ ای‌ تر جایگزین شده است . از موارد دیگری که میتوان در تغییر ظاهری تلگرام اشاره کرد می‌توان به  کوچکتر شدن گزینه‌های پیوستن اعضا به گروه , سکوت و صدا دار کردن پیام ها و همچنین آیکون جدید فایل‌های اتچ شده ، تغییر رنگ و ضخیم شدن دکمه‌ی Play در موسیقی‌های دریافتی و … اشاره کرد که همگی در کنار هم ، تلگرام را بیش از پیش زیبا و چشم‌ نواز کرده‌ اند .

پلیر داخلی برای اجرای ویدیوهای یوتوب : 

در نسخه جدیدی که تلگرام ارائه کرده است دیگر نیازی به خروج از نرم افزار تلگرام برای دیدن لینک ویدیوهای یوتوب و همچنین سایر سرویس ها نیستید . یک پلیر قدرتمند به این نسخه اضافه شده است که با کلیک بر روی لینک فیلم شروع به پخش فیلم از یوتوب میکند . امکانی فراتر از تصور . 

امکان ارسال کامنت همراه با پست‌های Share شده از کانال‌ها :

در نسخه قبلی فقط قادر به ارسال و منتشر کردن  پست های کانال ها بدون کوچکترین تغییری بودیم . اما در ورژن جدید علاوه بر امکان به اشتراک گذاری پست های کانال ها ؛ قادر به گذاشتن کامنت و نظر در مورد آن پست هستیم . 

پیش نمایش فایل‌های GIF و متحرک : 

با لمس طولانی فایل های GIF ، پیش نمایشی از این نوع فایل ها در سایز اصلی مشاهده کنید . این ویژگی قبلا فقط در مورد استیکرها بود . 

پیش نمایش استیکرها و امکان ارسال بدون اضافه کردن آن ها :

پیش تر از این قادر بودید تا فقط پست ها و متن ها را فوروارد کنید و اگر از استیکری خوشتان آمد باید حتما ابتدا آن را به استیکرهایتان اضافه میکردید و سپس آن را برای دیگران میفرستادید . اما در ورژن جدید قادر خواهید بود تا با نگه داشتن دستتان بر روی استیکر آن را برای دیگران بدون اضافه کردن به مجموعه خودتان ؛ آن را برای بقیه ارسال کنید . 

نسخه‌ی جدید ربات‌ها: Bot Platform 2.0 : 

تلگرام برای آشنایی کاربران با امکانات اضافه شده ، اقدام به ساخت 4 ربات جدید کرده است . برای آشنایی با این روبات ها به پست ” تلگرام آپدیت شد | چه روبات های جدیدی به تلگرام اضافه شده است ؟ ” مراجعه کنید . 

 

 دانلود نرم افزار نسخه 3.8 برای آیفون و آیپد اپل

 

دانلود نسخه جدید تلگرام برای آیفون و آیپد 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373