لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آخرین اخبار پیرامون آیفون ۷ و اپل واچ جدید | اپل واچ ۲

آخرین اخبار پیرامون آیفون ۷ و اپل واچ جدید | اپل واچ ۲

طبق شایعات و اخباری که این روزها پیرامون اپل واچ ۲ یا اپل واچ جدید در سایت‌های خبری مرتبط با محصولات اپل به چشم میخورد ؛ هیچ کدام وجود تغییری بنیادی را در اپل واچ تایید نمیکنند ؛ همچنین درباره همین موضوع وبسایت PhoneArena مطلبی را منتشر کرده که در واقع مصاحبه ای بین این وبسایت و تحلیگر برایان وایت است. او براساس دیده ها و شنیده هایی که داشته گزارشاتی پیرامون آیفون جدید اپل یا همان آیفون ۷ و اپل واچ جدید به این وبسایت داده است که در ادامه آن را به شما ارائه میدهیم:

گزارشات و صحبت های او درباره آیفون ۷ حاوی چیز جدیدی نبود و همان اخبار گذشته را تایید میکرد همچنین درباره ارائه آیفونی به همراه دو دوربین متذکر شده است که فقط در آیفون ۷ پلاس شاهد این اتفاق خواهیم بود و آیفون ۷ دارای دو دوربین نخواهد بود !

اما گفته های او درباره اپل واچ یکی دیگر از محصولات شرکت اپل به این گونه بود : براساس آنچه که من دیدم اپل واچ جدید نسبت به مدل فعلی آن ۲۰ تا ۴۰ درصد نازک تر خواهد بود و همچنین احتمال میدهم که این محصول اپل زودتر از حد انتظار معرفی و ارائه شود.

او همچنین گفته که من احتمال میدهم اپل واچ ۲ در ۲ یا ۳ ماه آینده به صورت رسمی معرفی شود که با توجه به این گفته‌ی او ؛ معرفی اپل واچ جدید همزمان با کنفرانسی است که اپل هر ساله برای دوولوپر های خود در ماه ژوئن برگزار میکند و این کنفرانس موسوم به WWDC است.

شرکت اپل هرساله سعی داشته از معرفی محصولی سخت افزاری در کنفرانس WWDC دوری کند ( که به طور کامل موفق نبوده و سابقه معرفی محصولی جدید را در این کنفرانس ها داشته است ) و در این کنفرانس صرفا به مسائل نرم افزاری بپردازد ولی با توجه به گفته های برایان وایت باید دید که آیا این موضوع به حقیقت خواهد پیوست و ما شاهد معرفی اپل واچ جدید از سوی شرکت اپل موسوم به اپل واچ ۲ در این کنفرانس خواهیم بود یا خیر!!!

 

 

 

با NIC همراه باشید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373