لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پلی‌استیشن‌۴ در مک | بازی‌های پلی‌استیشن‌۴ را در مک اجرا کنید

پلی‌استیشن‌۴ در مک | بازی‌های پلی‌استیشن‌۴ را در مک اجرا کنید

شرکت سونی امروز اعلام کرد با به روز رسانی که فردا توسط این کمپانی برای پلی استیشن ۴ (  PlayStation4  ) ارائه میشود از این پس تمام کاربران سیستم عامل های مکینتاش و ویندوز قادر خواهند از طریق ریموت به کنسول بازی خود متصل شده و صدا و تصویر را در کامپیوتر ؛ آی مک و یا مک بوک خود دریافت و بر روی این دیوایس ها بازی کنند.

این اتفاق با استفاده از ویژگی Remote Play میسر شده است ؛ ریموت پلی ویژگی ای است که به پلی استیشن ۴ اجازه میدهد تا تصویر و صدا را به یک دیوایس جانبی مانند آی مک و مک بوک ارسال کند ؛ این امکان پیش از این فقط بر روی بعضی از دیوایس های شرکت سونی وجود داشت که اکنون پا به پلی استیشن ۴ گذاشته است ؛ ویژگی ریموت پلی از زمان عرضه پی اس پی ( PSP ) و پلی استیشن ۳ ( PlayStation 3 ) وجود داشته ولی شرکت سونی هیچ تمایلی برای گسترش این قابلیت تا به امروز از خود نشان نداده بود.

تصمیم این که قابلیت ریموت پلی به پی سی ها و مک آورده شود زمانی در شرکت سونی شکل گرفت که رقیب او یعنی شرکت مایکروسافت این قابلیت را در ایکس باکس وان ( XBOX One ) قرار داد و کاربران را قادر میساخت تا بر روی ویندوز ۱۰ به ایکس باکس متصل شده و بازی کنند. اما اکنون شرکت سونی یک گام جلوتر از مایکروسافت است چرا که علاوه بر سیستم های ویندوزی این قابلیت را به سیستم هایی که از مکینتاش استفاده میکنند مانند آی مک و مک بوک نیز آورده است.

شرکت سونی این قابلیت را برای تمام بازی هایی که غیر از ریموت پلی استیشن به لوازم جانبی دیگری نیاز ندارند ممکن ساخته است که برای اطلاع از لیست این بازی ها میتوانید به کاتولوگ پلی استیشن خود مراجعه کنید. قابلیت ریموت پلی در سیستم عامل مکینتاش بر روی ورژن های ۱۰.۱۰ و ۱۰.۱۱ یعنی یوسمیتی ( Yosemite ) و ال کاپیتان ( El Capitan ) قابل استفاده است و همچنین کاربران ویندوزی باید Windows 8.1 به بعد را  برای استفاده از ریموت پلی در کامپیوتر های خود داشته باشند.

روش کار به این صورت است که شما باید با مراجعه به سایت سونی نرم افزار فعال ساز این قابلیت را دانود کرده و بر روی مک بوک خود نصب کنید سپس کنترلر پلی استیشن را با کابل یو اس بی به مک بوک متصل کنید و از طریق نرم افزار نصب شده ارتباط با پلی استیشن را برقرار کنید.

دانلود نرم افزار فعال ساز ریموت پلی برای مکینتاش ( لینک از ۷ آوریل بر روی سایت سونی قرار میگیرد )

در این روش بازی برای در رزولوشن های متفاوتی با توجه به پهنای باند اینترنت شما اجرا میشود که رزولوشن پیش فرض 540p بوده و میتوانید آن را بر روی ۳۶۰ یا حداکثر آن یعنی ۷۲۰ تنظیم کنید ؛ Frame Rate نیز به صورت پیش فرض 30fps است که میتوانید آن را به 60fps تغیر دهید.

 

 در لینک زیر آموزش انجام این کار برای شما قرار داده شده است.

آموزش اجرای بازی های پلی استیشن در مکینتاش

 

 

اجرای پلی استیشن ۴ در مکینتاش

 

 

 

با NIC همراه باشید

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373