لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شکستن قفل آیفون در ۶ ثانیه !!!

شکستن قفل آیفون در ۶ ثانیه !!!

پس از اخبار مناقشات بسیار بین شرکت اپل و پلیس فدرال آمریکا (  FBI ) بر سر رمزگشایی آیفون یک تروریست امروز خبری در وب سایت PhoneArena.com منتشر شد که خبر از امکان گشودن قفل آیفون  بین ۶ ثانیه تا ۱۷ ساعت را توسط ابزاری خاص میدهد.

به گفته این وبسایت دستگاهی وجود دارد که میتواند پسورد های ۴ رقمی آیفون را در آی او اس ۷ و ورژن های قبل از آن شناسایی کند و امکان دسترسی به آیفون را فراهم سازد. این وبسایت مدعی شده که این دستگاه با قیمت ۱۷۰ دلار در فروشگاه Fone Fun Shop در لندن هم اکنون در حال فروش است.

مدیر این فروشگاه به این وبسایت گفته است که هدف از تولید این دستگاه کمک به افرادی بوده که در اثر فراموش کردن پسورد آیفون خود به شماره ها و عکس هایشان دسترسی نداشته اند ؛ او میگوید که اولین بار این دستگاه را در هنگ کنگ دیده و شک داشته که به درستی کار کند اما بعد از آزمایش های متعدد از صحت عملکرد آن مطمئن شده است.

 

ابزاری برای شکستن قفل آیفون

 

این دستگاه IP-Box نام دارد و قادر است که پسورد های ۴ رقمی در آیفون هایی که از آی او اس ۷ و پایین تر استفاده میکنند را در زمانی بین ۶ ثانیه تا ۱۷ ساعت شناسایی کند ؛ به گفته صاحب این فروشگاه این دستگاه توسط Daily Mail خریداری شده و توانسته اند پسورد یک آیفون ۵ سی را در ۶ ساعت شناسایی کنند ؛ او میگوید تا اواخر ماه آینده ورژنی جدیدتر از این دستگاه تولید خواهد شد که توانایی کار بر روی آی او اس ۹ را نیز خواهد داشت.

استراکان مالک این فروشگاه میگوید به عقیده او الگوریتم به کار رفته در این دستگاه همان الکوریتمی است که توسط پلیس فدرال آمریکا  ( FBI ) استفاده شده است.

 

 

 

 

 

 

با NIC همراه باشید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420