لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در حال تلاش برای محیط زیستی سالم

اپل در حال تلاش برای محیط زیستی سالم

پس از اینکه افراد مختلف به فروشگاه های اپل در سراسر دنیا مراجعه کرده و یکی از محصولات اپل را تهیه میکنند دیوایس خریداری شده در یک بسته بندی پلاستیکی به آنها تحویل داده میشود ؛  این بسته بندی پلاستیکی دارای دو دستگیره نخی برای حمل راحتر است ؛ همچنین یک لوگوی سیب بر روی آن درج شده که این لوگو در طی این سال ها به نماد شرکت اپل تبدیل شده است ؛ اما از اواسط ماه آوریل به بعد این بسته بندی ها دچار تغییر شده و شرکت اپل به منظور حمایت از محیط زیست اقدام به تولید و استفاده از بسته بندی های جدید که کاملا با کاغذ ساخته شده اند خواهد کرد. به گفته اپل این بسته بندی های جدید از مواد اولیه ای تهیه میشوند که تا ۸۰ درصد قابل بازیافت بوده و کمترین آسیب را به محیط زیست وارد میکند.

 

کیسه های مخصوص حمل محصولات اپل

 

پس از اتخاذ این تصمیم از سوی شرکت اپل این کمپانی محبوب طی یادداشتی کارمندان خود را نیز مطلع کرد ؛  در این دستورالعمل از کارمندان اپل خواسته شده تا به منظور کمک هر چه بیشتر به محط زیست در هنگام خرید از مشتریان درباره اینکه به این کیسه ها برای حمل محصول خود نیاز دارند یا نه سوال شود ؛ مورد دیگری که در این دستور دیده میشود مجاز بودن فروشگاه های اپل به استفاده از کیسه های پلاستیکی فعلی تا ۱۵ آوریل است و پس از آن حق استفاده از آن را ندارند حتی اگر در انبار های خود ذخیره موجود داشته باشند.

شرکت اپل از ابتدا تمرکز خود را بر روی انرژی پاک و بازگشت پذیر بودن محصولاتش گذاشته و در این زمینه اقداماتی مانند به حداقل رساندن ابعاد جعبه محصولات تولیدی و همچنین قابل بازیافت بودن آن ها را انجام داده که اکنون دو سوم مواد به کار رفته در این جعبه ها قابلیت بازیافت را دارند و در حال حاظر نیز تصمیم گرفته تا کیسه های کاغذی را جایگزین کیسه های پلاستیکی فعلی کند تا خود را هرچه بیشتر به این هدف نزدیک تر سازد.

 

 

 

 

 

با NIC همراه باشید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373