لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تماشا کنید | مقایسه دوربین های گوشی های آیفون در آبشار نیاگارا

تماشا کنید | مقایسه دوربین های گوشی های آیفون در آبشار نیاگارا

مقایسه بین دوربین های گوشی های آیفون :

مشخصات دقیق و فنی دوربین آیفون 6 اپل که یک از گوشی هایی میباشد که مورد تست قرار گرفته است :‌ 

دوربین آیفون 6 مجهز به سنسور تصویر 8 مگاپیکسلی است . سایز سنسور تصویر دوربین این گوشی ، دقیقا به اندازه‌ی سایز سنسور تصویر آیفون 5s است.  اپل در دوربین گوشی آیفون 6 ، از فن‌آوری فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection) وابسته به سنسور تصویر که اپل آن را فوکوس پیکسل (Focus Pixel) می‌نامد استفاده میکند . لرزش گیر تصویر آیفون 6 از نوع دیجیتالی است و رزولوشن عکس‌های پانوراما 43 مگاپیکسل میباشد . عکاسی با نسبت مربعی (Square) ، پانوراما ، ویدیو ، عکاسی پیاپی ؛ اسلوموشن و تایم لپس از امکانات این دوربین میباشد . قسمت‌های روشن‌تر و تاریک‌تر عکس، نوردهی بسیار مناسبی دارند و در مواقعی بسیار، اصلا به عکاسی HDR نیاز نیست .

 

مشخصات دقیق و فنی دوربین آیفون 6 پلاس اپل که یک از گوشی هایی میباشد که مورد تست قرار گرفته است :‌ 

دوربین این گوشی نیز مانند گوشی آیفون 6 به سنسور 8 مگاپیکسلی مجهزمیباشد و مهم‌ترین و تنها تفاوت بین دوربین آیفون 6 پلاس با آیفون 6 را باید در لرزشگیر اپتیکال تصاویر دانست . تفاوتی که سبب می‌شود تا کاربران بتوانند عکس‌هایی با نور مناسب و نویز کم در حرکت دوربین با سرعت پایین ثبت کنند . مد HDR آیفون 6 پلاس، دو عکس می‌گیرد و آن‌ها را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا یک عکس با نوردهی مناسب و گستره‌ی دینامیکی زیاد به دست آید .

 

مشخصات دقیق و فنی دوربین آیفون 6 اس اپل که یک از گوشی هایی میباشد که مورد تست قرار گرفته است :‌ 

آیفون 6s دوربینی با سنسور 12 مگاپیکسل دارد . اندازه سنسور هم ‌تغییری نداشته و همان 3/1 اینچ باقی ‌مانده است . استفاده از فناوری جدید ” جداسازی عمیق پیکسلی ” (Deep Trench Isolation) به بهبود کیفیت تصاویر کمک شایانی کرده است . در این فناوری با جداسازی هر پیکسل از پیکسل‌های مجاور ، از رنگ‌ پریدگی تصاویر جلوگیری می‌شود . همچنین میتوان با آیفون 6 اس ، ویدیوهایی با رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه و صدای استریو ضبط کرد . از دیگر موارد دوربین این گوشی می‌توان به فیلم‌برداری با رزولوشن fullHD با سرعت 120 فریم بر ثانیه اشاره کرد . تصاویر پاناروما  نزدیک به 63 مگابایت حجم دارند .

 

مشخصات دقیق و فنی دوربین آیفون 6 اس پلاس اپل که یک از گوشی هایی میباشد که مورد تست قرار گرفته است :‌ 

 علاوه بر ویژگی های گوشی آیفون 6 اس تفاوت دوربین گوشی آیفون 6 اس پلاس سیستم لرزشگیر اپتیکال آن است . لرزشگیری که نه تنها در گرفتن عکس‌های شارپ‌ تر و جذاب‌ تر بهتر عمل میکند بلکه عملکرد فوق‌العاده‌ای در محیط‌های کم‌نور و عکاسی و فیلمبرداری شبانه دارد .

 

در ادامه شاهد مقایسه 4 گوشی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس و آیفون 6S و آیفون 6S پلاس در دو منظره غروب خورشید و آبشارنیاگارا خواهیم بود .

 

{media id=759,layout=blog}

 

 

{media id=756,layout=blog}

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373