لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه میتوان در شرکت اپل استخدام شد ؟

چگونه میتوان در شرکت اپل استخدام شد ؟

چگونه میتوان در شرکت اپل استخدام شد و کار کرد ؟‌

شرکت اپل نیز مانند سایر شرکت های فناوری همیشه نیازمند افرادی میباشد تا برای پیش برد این شرکت و به نائل رسیدن اهدافش تلاش کنند . شاید بسیاری از شما کاربران نیز خواستار کار کردن در بزرگترین و ثروتمندترین شرکت تاریخ دنیا باشید اما ندانید باید از کجا شروع کنید . بنابراین اگر خواستار کار کردن در شرکت اپل با هر سطح آگاهی و سواد هستید این پست را از دست ندهید .

در اولین صفحه ای که اپل برای جذب کارمند در شرکت خودش به صورت بولد گذاشته است این متن زیبا میباشد :‌

 کار کردن در اپل بهترین زندگی میباشد که میخواهید و همیشه چشم همه دنیا به سمت شما میباشد 

<< متن دعوت نامه شرکت اپل برای همکاری >>

افرادی که اینجا هم اکنون برای شرکت اپل مشغول کار هستند فقط هدفشان تولید محصول نیست . آنها همیشه در حال کسب تجربه های نو هستند و چیزهای نابی رو بوجود خواهند آورد . در شرکت اپل انسان های متفاوت با ایده های مختلف دور هم جمع شده اند تا همه چیز را به بهترین نحو تغییر دهند . آنها کمترین اشتباه را خواهند داشت . این افراد مهارت های متفاوتی دارند و همچنین نظرات و پیشنهاد های مختلفی هم همیشه به ما میدهند . آنها با وجود ما مطمئن هستند که میتوانند فکر های جدید و ایده های جذابشان را به راحتی به واقعیت تبدیل کنند . از ایده های آن ها برای تولید محصولات سرگرم کننده استفاده میشودو حتی در صورت داشتن ایده جذاب در صنعت ساخت و ساز نیز بهره خواهیم برد . آن ها ما را هدایت میکنند تا تلاش هایمان به نتیجه برسد .

به شرکت اپل بپیوندید و به ما کمک کنید تا بتوانیم بهتر از این باشیم

اپل در 4 زمینه کاری نیازمند استخدام کارمند میباشد :‌

  • استخدام در شرکت های بزرگ : اینجا همان جائی میباشد که ، هر آنچه که فقط در رویاهاست اختراع میشود . در شرکت اپل هر کاری  را خواهیم کرد که خیال و تصورات و رویاها به حقیقت تبدیل شوند .
    این قسمت شامل امور مالی , مهندسین سخت افزار و تعمیرکارن , نرم افزار کاران , طراح ها و … میباشد . برای رجوع به این صفحه و پیدا کردن شغل و استخدام در شرکت اپل به صفحه ” استخدام در شرکت اپل | قسمت شرکت های بزرگ ” مراجعه کنید .
  • برنامه های دانشجویی : شما هم میتوانید جزئی از شرکت اپل باشید . در حالی که دارید مدرکتان را به عنوان یک مدیر فروش یا تکنیسین و یا متخصص میگیرید ، میتوانید برای ما کار کنید .
    این قسمت شامل کار برای دانشجویان از قبیل دور کاری میباشد . برای رجوع به این صفحه و پیدا کردن شغل و استخدام در شرکت اپل به صفحه ” استخدام در شرکت اپل | قسمت برنامه های دانشجویی ” مراجعه کنید .
  • ار در منزل : از خانه خودتن میتوانید به سوال های مشتری های ما پاسخ دهید و نمایندگی ” خدمات پس از فروش ” ما را داشته باشید.
    این قسمت شامل : مشاوره در خانه برای مشتریان , مسئول ارائه نظارت و … میباشد . برای رجوع به این صفحه و پیدا کردن شغل و استخدام در شرکت اپل به صفحه ” استخدام در شرکت اپل | کار در منزل ” مراجعه کنید .
  • کار در اپل استور : شرکت اپل متفاوت تر از آن چیزی میباشد که فکر میکنید . اینجا میتوانید خلاق باشید ، با چند نفر دیگر همکاری کنید و همچنین به تفریح بپردازید . با ما در فروش ، خدمات پس از فروش و یا یکی از نمایندگی های ما رو مدیریت کنید .
    این قسمت شامل : فروش محصولات , پشتیبانی مشتریان, مدیریت یک تیم و … میباشد . برای رجوع به این صفحه و پیدا کردن شغل و استخدام در شرکت اپل به صفحه ” استخدام در شرکت اپل | کار در اپل استور ” مراجعه کنید .

< امیدوارم این پست مفید واقع گردد >>

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373