لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد بخریم یا آیپد مینی

آیپد بخریم یا آیپد مینی

چند روز پیش مراجعه کننده ای داشتیم که برای خرید آیپد به فروشگاه مون اومده بود. اما هنوز تصمیم خاصی برای خرید نداشت  و بین انتخاب آیپد 4 و آیپد مینی گیر کرده بود. اما سرانجام با راهنمایی ها و توضیحاتی که درباره آیپد 4 و آیپد مینی داده شد، این مراجعه کننده محترم تونست انتخاب خودشو انجام بده و از بین آیپد نسل 4 و آیپد مینی یکیو انتخاب کنه.

راهنمای خرید آیپد ۴ و آیپد مینی

همین جا بود که ما تصمیم گرفتیم که این دیواس اپل رو با هم مقایسه کنیم و مزایا و ویژگی های هر کدوم رو برای شما توضیح بدیم تا شما قبل از خرید دستگاه بتونید به طور کامل از خصوصیات آن آگاهی پیدا کنید و با توجه به نیازهای خودتون آیپد مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

مدل های آیپد مینی    مدل های آیپد ۴ 

در آیپد 4 با صفحه نمایش رتینا 9.7 اینچی و رزولوشن 2048 در 1536 همه چیز واقعی تر و جذاب تر به نظر میرسد. عکس‌ها و ویدیو‌ها دارای جزئیات کامل و کارآمد می‌باشند و این نمایشگر بهترین نمایشگری است که تا بحال برای تبلت تولید شده.

نمایشگر آیپد ۴ 

در مقابل آیپد مینی با داشتن صفحه نمایش 7.9 اینچی بهترین وسیله برای انتقال هر چیزی روی آیپد خود می باشد. با اینکه اندازه آیپد مینی کوچکتر شده اما رزولوشن آن همان رزولوشن آیپد 2 یعنی 1024 در 768 می باشد و شما همان چیزی را که در آیپد 9.7 اینچی می بینید در آیپد مینی نیز می توانید مشاهده کنید.

نمایشگر آیپد مینی 

وزن آیپد مینی در مقابل آیپد 4 به طور قابل توجهی سبک تر می باشد (آیپد مینی ، 312 گرم و آیپد 4 ، 662 گرم) به گونه ای که در حمل و نقل و استفاده از آن بسیار راحت تر هستید. 

آیپد نسل ۴     آیپد مینی 

در آیپد نسل 4 از جدیدترین پردازنده دو هسته ای اپل که همان چیپ A6X می باشد استفاده شده است و آیپد مینی نیز دارای چیپ A5 می باشد که نسبت به آیپد 4 ضعیف تر است.

چیپ A5                         چیپ A6X                                                                                                             

از نظر کیفیت دوربین ها آیپد مینی با آیپد 4 برابری می کند و دوربین جلوی هر دو که معمولا برای فیس تایم استفاده می شود دارای کیفیت فیلم برداری 720p HD می باشد. دوربین پشت نیز از کیفیت عکس برداری 5MP ، فیلم برداری 1080p HD ، قابلیت تشخیص چهره و فوکوس اتومات برخوردار است.

دوربین آیپد مینیدوربین آیپد ۴ 

باطری آیپد مینی و آیپد 4 به طور یکسان عمل می کند و شما می توانید با آن ها بیشتر از 10 ساعت به تماشای فیلم بپردازید ، از طریق اتصال به شبکه وای فای در اینترنت جستجو کنید ، یا موزیک مورد علاقه خود را گوش دهید.

زمان مصرف باطری در طراحی و ساخت هر دو آیپد نیز از کانکتور جدید که همان Lightning می باشد استفاده شده. این کابل جدید 80 درصد کوچکتر شده و قابلیت اتصال از هر دو طرف را دارد.

داک آیپد مینی

داک آیپد ۴

کابل اتصال لایت نینگ

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت