لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آگهی استخدام شرکت اپل

آگهی استخدام شرکت اپل

مشکل عمده ای که اکثر شرکت های تولید کننده گوشی های تلفن همراه با آن دست و پنجه نرم میکنند , میزان شارژ دهی باطری های تلفن های هوشنمدشان میباشد . بدون تردید پیشرفت صفحه نمایش و سی پی یو یک گوشی همراه بسیار ببیشتر و محسوس تر نسبت به پیشرفت باطری هایشان در چند سال اخیر  میباشد . اپل نیز از این قاعده مستثنی نمیباشد و همیشه به دنبال افزایش طول مدت کارکرد باطری های محصولاتش میباشد . اپل اخیرا طی یک آگهی دنبال افراد متخصصی میگردد که بتوانند وضعیت باطری های لیتیوم – یون را بهبود ببخشند و یا اینکه پیشنهاد مواد بهتری را برای تولید باطری دهند . 

در باطری های حال حاضر انرژی مورد نیاز دستگاه های تلفن همراه از ارتباط بین کاتد و آند موجود در باطری تشکیل میشود . اپل در پی تغییر مواد اولیه باطری ها میباشد و قصد استفاده از سرامیک به دلیل عملکرد بهتر و کارایی بیشتر در تولید الکترولیت را دارد و میخواهد این ماده را جایگزین باطری ها حال حاضر بکند . باطری های حال حاضر که در دسترس دارای همه شرکت ها میباشد دارای دو مشکل اساسی میباشند : 

  1. این باطری ها به حداکثر ظرفیت خود رسیده اند و نیمتوان ظرفیت آن ها در همین ابعاد افزایش داد . 
  2. خطر آتش گرفتن همیشه باطری های لیتیومی را تهدید میکند . 

بنابراین تولید باطری با مواد جدید به شدت احساس میشود . اپل همچنین به دنبال افرادی میباشد که بتوانند فناوری های داخل آزمایشگاه را به تولید انبوه برسانند , زیرا تولید انبوه یک مواد آزمایشگاهی نیز کار مشکلی میباشد . برای مثال می توان به باتری های مبتنی بر نقره-زینک اشاره کرد که هشت سال پیش ابداع شدند اما به دلیل هزینه زیاد موفقیت چندانی را تجربه نکردند .

چنانچه تمایل برای کار در شرکت اپل دارید و میخواهید در ثروتمندترین شرکت تاریخ کل دنیا استخدام شوید به قسمت پذیرش و آگهی های اپل برای استخدام مراجعه کنید .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420