لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جذب مشتریان اندوریدی در هفته اول فروش آیفون SE

جذب مشتریان اندوریدی در هفته اول فروش آیفون SE

طبق گزارشاتی که به تازگی Silce Intelligence منتشر کرده است با اینکه آیفون SE در هفته اول نسبت به فروش آیفون 6 و آیفون 6S فروش کمتری داشته است , اما در جذب مشتریان اندرویدی موفق تر عمل کرده است . چنانچه به خاطر بیاورید اپل در کنفرانس 21 مارچ 2016 هدفش از تولید گوشی قدرتمند آیفون SE با قیمت ارزان و همچنین ارائه گوشی آیفون SE با صفحه نمایش 4 اینچی , قبضه بازارگوشی های ارزان قیمتی که در دست اندرویدی ها میباشد اعلام کرده بود . حال گزارشات حکایت از موفقیت نسبی این هدف دارند .

بنا به گزارش Silce Intelligence فروش آیفون SE در هفته اول فروش نسبت به فروش آیفون 6 نسبت به زمان مشابه تنها 3% میباشد . این در حالی است که فروش آیفون 6S نسبت به فروش آیفون 6 باز هم در هفته نخست فقط 54% بود . یعنی آیفون 6S در هفته اول فقط نصف فروش آیفون 6 در مدت مشابه داشته است . 

 

آمار فروش آیفون SE

 

35% از خریداران آیفون SE در هفته اول افرادی هستند که طی دو سال قبل حداقل یک آیفون تهیه کرده اند . این آمار بدان معنا میباشد که 65% باقی مانده افراد جدید و مشتریان تازه ای میباشند که اخیرا به جمع اپلی ها پیوسته اند . این آمار را چنانچه بخواهیم با مدت مشابه برای آیفون 6S بررسی کنیم , باید بگویم که این عدد در مورد آیفون 6S عدد 49% میباشد . با یک حساب سرانگشتی متوجه این موضوع مهم در مورد فروش آیفون SE خواهیم شد که آیفون SE در مقایسه با آیفون 6S مقدار 14% بیشتر مشتریان را از حوزه اندروید و رقبای دیگر اپل به سمت اپل جذب کرده است . 

 

آمار فروش آیفون SE

 

آمار جالب توجه دیگری که میتوان به آن اشاره کرد : 16% افرادی که خریدار آیفون SE بوده اند در حال ارتقای گوشی های خود از اندروید به iOS میباشند . این در حالی است که این عدد در زمان فروش آیفون 6S مقدار 10% بوده است . 

 

بیشترین مشتریان آیفون SE با آمار 27% بین 25 تا 34 سال میباشند که نشان از محبوبیت آیفون SE در بین قشر جوان میدهد . 

 

آمار فروش آیفون SE

 

همچنین 28.9% خریداران آیفون SE در هفته اول را اقشار دانشجو و دانشگاه دیده تشکیل داده اند که بیشترین آمار را در این نمودار تشکیل داده اند .

 

آمار فروش آیفون SE

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420