لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جیلبریک iOS 6.x برای آیفون 5 ، آیپد مینی و آیپد 4

جیلبریک iOS 6.x برای آیفون 5 ، آیپد مینی و آیپد 4

جیلبریک آی او اس 6

 آخرین باری که خبر از جیلبریک IOS 6 به گوش رسید زمانی بود که PLANETbeing در توییتر عکسی از آیفون 5 جیلبریک شده گذاشت که بعد ها معلوم شد فیلبریک بوده است.اما در طی این چند روز خبر های زیاد وجالبی در مورد ارائه جیلبریک به گوش میرسد که در ادامه به آنها نگاهی می اندازیم.حتی این تاخیر در ارائه نیز در صحبت های انجام شده با pod2g دیده میشود که به آین موضوع اشاره کوچکی دارد و میگوید:خوش بین هستم که جیلبریک آی او اس 6 تا حدود 6 ماه دیگر عرضه خواهد شد.اما نکته جالب دیگری که باید به آن اشاره شود بحث عدم همکاری این فرد برای ساخت جیلبریک میباشد زیره pod2g در حال تاسیس شرکتی به نام خود میباشد.
به طور کلی میتوان گفت که در حال حاضر دو مدل جیلبریک در حال ارائه میباشد که عبارتند از: userland  و bootrom.که باید گفت userland  بهتر از دیگری انجام وظیفه میکند.
رقابت بین هکرها و متخصصان امنیت،بسیار شدید است به طوری که این رقابت تاثیر چشمگیری بر روی سرعت ارائه جیلبریک گذاشته است.قبلا از طریق داشتن یک اکانت دولوپری و ثبت UDID دستگاه با استفاده از برنامه ای به نام iresign میشد برنامه های کرک شده را روی دستگاه خود نصب نمود.اما جدیدا از طریق برنامه  insta sign میتوانید برنامه کرک شده را بدون نیاز به جیلبریک نصب کنید.نرم افزار zeusmos این امکان را میدهد که کاربر قبل از خرید و پرداخت هزینه اپلیکیشن بتواند از این برنامه استفاده کند و در صورت تمایل آن را خریداری کند.
در حال حاضر برنامه های zeusmos و instasign و تعدادی سرویس دهنده چینی برای نصب برنامه های پولی وجود دارد.برنامه instasign تنها برای مک بوده و برنامه های چینی مانند 25pp از روش bypass کردن DRM پیروی میکند.
در اینجا به سه دلیل که در تاخیر ارائه جیلبریک آی او اس 6 تاثیر گذار بوده است اشاره میکنیم:
دلیل اول: سخت افزار ها و کدنویسی ها قدرتمند شده اند.
در مورد مدل های قبلی محصولات اپل میتوان گفت که آپگرید این دستگاه ها دیر به دیر صورت میگرفت اما در محصولات جدید اپل این روند تغییر کرده و سرعت آپگرید و امنیت کد نویسی نیز افزایش یافته است.
دلیل دوم:اپل به نیاز کاربران خود توجه کرده است.
واقعیت این است که اپل برخی از محبوب ترین قابلیت ها را که از طریق جیلبریک بدست می آمدند،در نسخه های جدید آی او اس قرار داده است این قابلیت ها در wi-fi Sync و Notification center قابل رویت و استفاده است.به دنبال این موضوع نیز دولوپرهای  عضو انجمن دیگر انگیزه لازم برای کمک و کار بر روی جیلبریک را ندارند.بعد از معرفی آی او اس جدید و تاخیر در ارائه جیلبریک،دیدگاه های دولوپرهای حرفه ای تغییر یافته و توجه آنها به سمت تولید اپلیکیشن بطور رسمی برای اپ استور و کسب درآمد سوق یافته است.
دلیل سوم: از هم پاشیده شدن تیم متخصصان و اختلاف فکری در انجمن جیلبریکها:
با پیشرفت و تغییرات متفاوت در ios6 هکرها باید زمان بیشتری را صرف این موضوع بکنند اما بدلیل درگیر شدن و تغییر شغل و عواملی از این قبیل دیگر کار خود را به کندی انجام داده و تعداد کمی از این افراد در صحنه رقابت باقی مانده اند.

جیلبریک آی او اس 6 برای آیفون و آی پدPlanetbeing اعلام کرد توانسته با موفقیت iphone5 خود را روی ios 6.0.2 جیلبریک untethered کند و به دودلیل این نسخه را برای عموم مردم عرضه نمیکند:
1-حفظ اطلاعات برای کمک به جیلبریک نسخه های آینده ios 2-نزدیک بودن انتشار ios 6.1 و امکان بسته شدن حفره های یافت شده در این نسخه.
در انتها نیز این نکته را باید یاد آور شد که جیلبریک untethered برای تمامی دستگاه ها با پردازنده A4-A5-A5X-A6 با موفقیت به پایان رسیده است ولی به دلیل حفظ راه ها و حفره ها و امکان جیلبریک نسخه های جدید ios این جیلبریک فعلا برای استفاده عموم عرضه نخواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420