لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش چک کردن وضعیت آیکلود در آیفون و آیپد

آموزش چک کردن وضعیت آیکلود در آیفون و آیپد

آموزش بررسی وضعیت قفل آیکلود :‌

قفل آیکلود و یا همان فایند مای آیفون یکی از بهترین و برترین خدماتی میباشد که اپل به لطف خلاقیت همیشگی اش برای گوشی های آیفون به ارمغان آورده است . قابلیت ویژه ای که توسط آن میتوان در هر لحظه به گوشی دسترسی پیدا کرد و دیگر نگران گم شدن گوشی نباید بود . یکی از استفاده های این ویژگی پاک کردن کلیه اطلاعات دیوایس در صورت سرقت آیفون و یا آیپد میباشد . همچنین اگر گوشی به اینترنت وصل باشد میتوانید سریعا به آن دسترسی پیدا کنید . اگر با این سرویس جذاب آشنایی کامل ندارید به ” آموزش فعال سازی ردیابی آیفون، آیپد و مک Find My iPhone “ مراجعه کنید .

در چه صورتی نیاز به بررسی وضعیت قفل آیکلود هستید :

  1. در صورتی که نمیدانید سرویس آیکلود و فایند مای آیفون بر روی گوشی شما فعال میباشد یا خیر و میخواهید گوشی را ریستور کنید .
  2. در صورتی که میخواهید یک گوشی دست دوم و یا آیپد دست دوم خریداری کنید و حتما باید بدانید که آن گوشی و یا آیپد سرویس آیکلود و فایند مای آیفونش خاموش باشد . چنانچه سرویس فایند مای آیفون روشن باشد آن دیوایس تقریبا غیر قابل استفاده میباشد و بهتر است آن را خریداری نکنید .
  3. در صورت به سرقت رفتن گوشی , شما حتما باید این سرویس را چک کنید که آیا روشن و یا خاموش است . چنانچه روشن باشد و گوشی هم از طریق سیم کارت به اینترنت دسترسی داشته باشد , میتوانید از مکان  دقیق آن با خبر شوید و یا اطلاعات گوشی را به صورت کامل پاک کنید . البته با فعال بودن این سرویس سارق هرگز  قابلیت استفاده از گوشی را نخواهد داشت .

آموزش چک کردن سرویس فایند مای آیفون :

  • به سایت www.iCloud.com بروید و از قسمت پایین صفحه گزینه Check Activation Lock Status را کلیک کنید . این سرویس کاملا قابل اطمینان میباشد و مربوط به خود شرکت اپل میباشد .

قابلیت فعال سازی فایند مای آیفون | چگونه Find My iPhone فعال

پس از وارد کردن و زدن Continue یکی از دو حالت زیر نمایش داده خواهد شد :

  1. Activation Lock : ON :
    به این معنی میباشد که سرویس آیکلود و فایند مای آیفون بر روی دیوایس مورد نظر روشن میباشد و اگر میخواهید آن را به عنوان گوشی دست دوم و یا آیپد دست دوم خریداری کنید , حتما به فروشنده تذکر دهید که ابتدا این سرویس را خاموش کند . و یا اگر گوشی به سرقت رفته باشد میتوانید امیدوار باشید که از محل دقیق آن آگاهی پیدا کنید .
  2. Activation Lock : OFF :
    به این معنی میباشد که سرویس آیکلود و فایند مای آیفون بر روی دیوایس مورد نظر خاموش میباشد و اگر میخواهید آن را به عنوان گوشی دست دوم و یا آیپد دست دوم خریداری کنید , از نظر سرویس آیکلود خیالتان راحت باشد . و یا اگر گوشی به سرقت رفته باشد دیگر به آن دسترسی نخواهید داشت . 

امیدوارم این پست برای شما مفید واقع گردد .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420