لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خبر مهم : مشکل آپدیت به ورژن 9.3 برای بعضی از دیوایس ها حل شد

خبر مهم : مشکل آپدیت به ورژن 9.3 برای بعضی از دیوایس ها حل شد

همانطور که پیش تر در خبری اعلام کرده بودیم اپل به علت مشکلات به وجود آمده در فعال سازی دستگاه آیفون و آیپد طی بیانیه ای از دارندگان گوشی های 4S و آیفون 5 و آیفون 5C و آیفون 5S و همچنین دارندگان آیپدهای 2 , 3 , 4 و آیپد های ایر 1 و 2 درخواست کرده بود که فعلا به دلیل مشکلات در فعال سازی به ورژن آی او اس 9.3 مهاجرت نکنند . مشکل اصلی برای آیپد 2 بود که کلا به هیچ وجه بالا نمی آمد و برای دیگر دیوایس ها به اینگونه بود که برای فعال سازی و بالا آمدن گوشی حتما باید اولین اپل آیدی که روی گوشی ست شده بود را به همراه پسورد میداید تا گوشی بالا بیاآید . اما بسیاری از افراد اپل آیدی و همچنین پسورد اولین اپل آیدی را کاملا فراموش کرده بودند . 

اخیرا اپل برای آیپد 2 یک ورژن و بیلد از 9.3 ارایه کرده است که حتما باید این ورژن از آی او اس بر روی آیپد 2 توسط کامپیوتر نصب شود . در این روش پس از دیدن ارور آیتونر بر روی آیپد , آیپد را به کامپیوتر وصل کرده و نرم افزار آیتونز را اجرا میکنید . سپس آیپد را طبق آموزش داده شده به حالت ریکاوری مد ببرید و بر روی گزینه Update کلیک کنید تا آیپد بالا بیاآید . 

وقتی یکی از دیوایس های اپل به حالت Recovery Mode در می آیند به شکل زیر میشوند : 

 

RecoverMode.jpg

 

پس از رفتن دیوایس به حالت ریکاوری مد باید بر روی گزینه Update مانند شکل زیر کلیک کنید و منتظر باشید تا پروسه آپدیت کامل انجام شود . 

 

RecoveryMode2.jpg

 

دقت کنید در این روش هیچ گونه اطلاعاتی از روی گوشی پاک نمیشود .

و اما راه حل  اپل برای سایر دیوایس ها یعنی : آیفون 4S , آیفون 5 , آیفون 5S و آیفون 5C و همچنین آیپدهای 3 ,4 و آیپدهای ایر 1 و 2 که برای آن ها نیز مشکل اکتیو شدن و فعال سازی در ورژن 9.3 به وجود آمده است و با اروری مانند شکل زیر مواجه شده اند :

نکته : روشی که در زیر بیان میشود با اینکه توسط اپل ارایه شده است قطعی نیست . باید منتظر ارایه iOS های دیگری برای دیوایس های یاد شده باشید تا با خیال راحت بتوانید گوشی ها و آیپدها را به ورژن 9.3 آپدیت کنید . اما ممکن است مشکل شما را رفع کند .

 

ActivaFailed1.jpg

 

  • وارد سایت iCloud.com شوید و از بودن گوشی و دیوایستان در لیست مطمین شوید . 
  • از به روز بودن و آپدیت بودن نرم افزار آیتونز نصب شده بر روی کامپیوتر اطمینان حاصل کنید . آخرین ورژن نرم افزار آیتونز که بر روی سرور اپل وجود دارد در تاریخ 08/01/1395 ورژن 12.3.3 میباشد . 
  • مجدادا به سایت iCloud.com مراجعه کنید و پس از وارد کردن یوزرنیم و پسورد به قسمت Find My iPhone مراجعه کنید . بر روی گزینه ضربدر و یا Remove Your Account کلیک کنید تا Find My iPhone از روی گوشی و یا دیوایس برداشته شود . سپس مجددا گوشی و یا دیوایس را به کامپیوتر متصل کرده تا فعال گردد . 

اگر دیوایسی غیر از آیپد 2 دارید , فعلا برای مهاجرت دست نگه دارید . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420