لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نگاه کوتاهی به iOS و شگفتی های iOS 7 اپل

نگاه کوتاهی به iOS و شگفتی های iOS 7 اپل

اخبار دنیای اپل

در آگوست سال 2007 اپل سیستم عامل گوشی آیفون و آیپاد تاچ خود را بر اساس جمله ی iPhone OS به صورت مخفف iOS نام گذاری کرد و اولین سیستم عامل خود را بر روی اولین گوشی هوشمند خود یعنی آیفون 2G آی او اس 1.0.1 نام گذاری کرد.

سیستم عامل iOS 7 اپل

اپل آی او اس 1 را تا 5 نسخه بر روی گوشی و آیپاد به روز رسانی کرد که در هر با به روز رسانی امکاناتی به آن اضافه و برخی مشکلات نسخه های پیشین را رفع میکرد و در کنار سیستم عامل خود ، گوشی و پخش کننده موسیقی یا همان آیپاد تاچ را هم با تغییراتی در ساختارشان روانه ی بازار میکرد

بعد از آی او اس 1 ، به ترتیب آی او اس 2 در 4 نسخه سپس آی او اس 3 در 4 نسخه و بعد از این بروز رسانی ها در سال 2010 اپل بعد از 3 سال دست به تغییرات بنیادینی در گوشی آیفون و آی او اس زد که با وجود سیستم عامل های مختلف چون آندروید باز هم جایگاه خود را حفظ کند.

آی او اس جدید اپل

آیفون 4 و آی او اس 4 ویژگی هایی داشتند که جذابیت خاصی برای کاربر فراهم میکرد برای مثال کاربر میتوانست نرم افزار ها یا بازی های خود را با فولدر بندی کردن آنها را سازماندهی بهتری کند همچنین با استفاده از ملتی تسکین آی او اس به نرم افزار های پیشین دسترسی داشته باشد و یا حتی آنها را کاملا ببندد تا به روان تر کارکردن گوشی کمک کند.

بعد از نسخه های مختلف آی او اس 4 نوبت به آیفون جدید و آی او اس جدید رسید.اپل در سال 2012 آیفون 4s را با آی او اس 5 روانه بازار کرد که از مهمترین تغییرات آی او اس 5 میتوان به Notification آن یا منشی هوشمند آیفون 4s سیری اشاره کرد که نمونه ی Notification آن را در سیستم عامل آندروید گوگل مشاهده کرده بودیم 

آی او اس اپل در نسخه های مختلف به روز رسانی شد اما در آن طرف بازار رقابت ، گوگل آندروید را به مراحلی رساند که بیشتر کاربران را مجذوب خود کرده بود و این برای پرچمدار سیستم عامل یعنی آی او اس تحدید بزرگی بود.

ویژگی های آی او اس 7

اپل در اواخر سال 2012 آی او اس 6 را به همراه آیفون 5 به بازار ارائه داد اما مشکل نه تنها حل نشد بلکه جایگاه سیستم عامل اپل را به خطر انداخت چون اپل هیج قدمی برای رقابت با آندروید و یا حتی سیستم عامل ویندوز موبایل مایکروسافت برنداشت اما همچنان قوی ترین سیستم عامل بود

آندروید از آی او اس سبقت گرفت و این امر باعث شد تا مدیر آی او اس ( اسکات فورستال ) اخراج شود تا ایده های سال 2007 جای خود را به ایده های نوین بدهد و حال قصد داریم تا شما را با برخی ویژگی های احتمالی آی او اس 7 آشنا کنیم.

ویژگی های آی او اس 7

اعلان وضعیت جدید یا همان Notification

ویژگی های آی او اس 7

حالت قفل بودن آیفون یا همان صفحه لاک اسکرین

ویژگی های آی او اس 7 ملتی تسکین

ملتی تسکین جدید با قابلیت نمایش صفحه نرم افزار در حال اجرا

ویژگی های آی او اس 7 ویجت

اضافه شدن داشبورد که نمونه ی آن در سیستم عامل مکینتاش میباشد برای ایجاد ویجت های شخصی

ویژگی های آی او اس 7 متن

تغییرات ضاهری در بخش Note آی او اس

ویژگی های آی او اس 7 مینی کنترل

بخش دیگری از مینی کنترلر که در ملتی تسکین قرار دارد

و این ها امکانات جدیدی هستند که مدیر جدید آی او اس تا به الان در نظر گرفته اما هنوز تاییدی از طرف اپل برای این امکانات صورت نگرفته و ما همچنان منتظر یک آی او اس جدید از سوی اپل هستیم.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت