لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشخصات کامل آیفون SE + قیمت آیفون SE + زمان عرضه آیفون SE

مشخصات کامل آیفون SE + قیمت آیفون SE + زمان عرضه آیفون SE

مشخصات دقیق آیفون SE – قیمت و زمان عرضه آیفون جدید 4 اینچی اپل : 

کنفرانس خبری 21 مارچ اپل یا معرفی محصول 4 اینچی با نام آیفون SE همراه بود . آیفونی شبیه به آیفون 5S که قبلا در سال 2013 رونمایی شده بود . اما سوال اصلی که برای بسیاری از کاربران و استفاده کنندگان گوشی های آیفون به وجود آمده است این میباشد که

چرا اپل به گذشته بازگشته و آیفون 4 اینچی معرفی کرد ؟ 

 

نشخصات دقیق آیفون SE

 

جواب یک جمله ساده است . مردم عاشق گوشی های 4 اینچی هستند . همین یک جمله کافی بود تا اپل مجددا شروع به تولید گوشی های هوشمند 4 اینچی بکند و محصول جدیدش را با نام آیفون SE روانه بازار بکند . اپل علت اصلی ارایه مجدد گوشی های 4 اینچی را علاقه بیش از حد مشتریان به این سایز از گوشی ها اعلام کرد . Greg که برای ارایه آیفون SE روی سن رفته بود بیان کرد که اپل در ارایه آیفون ها با سایز بزرگ موفق عمل کرده است , اما با ارایه این آیفون بازارهای جدیدی را هدف قرار داده است . دو بازار جدید : گوشی های ارزان قیمت | عاشقان گوشی های کوچک .

منتظر یک محصول با ظاهری قدیمی اما به روز باشید .

آیا باطری آیفون SE از باطری آیفون های دیگر قوی تر است ؟ 

 

نشخصات دقیق آیفون SE

 

ایراد اصلی و بزرگی که همیشه به گوشی های هوشمند و مخصوصا گوشی آیفون 6S وارد میکردند , میزان شارژ دهی کم آن بود . گوشی آیفون 6S حتی از سمت اپل بازها هم مورد انتقاد قرار گرفته بود , چرا که باطری آن خیلی زود خالی میشد و کاربران را اذیت میکرد . باطری گوشی آیفون SE پیشرفت قابل توجهی کرده است . حدودا 20% قوی تر نسبت به ورژن های قبلی . جفری فاولر یکی از نویسندگان وال استریت ژورنال آزمایشی را برای میزان شارژ دهی گوشی آیفون SE طراحی کرده است . طی این آزمایش چند مدل از گوشی های آیفون همزمان با هم به صورت اتوماتیک صفحات وب را مرور میکنند . آیفون SE این کار را به صورت مداوم برای مدت 10 ساعت انجام داد . این در حالی بود که گوشی آیفون 6S حدودا 2 ساعت زودتر خاموش شد و آیفون 5S نیز مثل آیفون 6S دو ساعت زودتر شارژش به پایان رسید .

منتظر یک محصول با قدرت شارژ دهی فوق العاده باشید . 

حس گر اثر انگشت آیفون SE تغییر کرده است ؟ 

 

نشخصات دقیق آیفون SE

 

اثر انگشت به کار رفته در آیفون 6S پیشرفت قابل ملاحظه ای نسیت به آیفون 6 و آیفون 5S داشت . طوری که اگر شما میخواستید طبق عادت گذشته با فشار دادن دکمه هوم , ساعت را نگاه کنید , در عین تعجب شاهد باز شدن گوشی آیفون 6S بودید . سرعت و دقت فوق العاده در کنار هم تاچ آیدی خارق العاده و منحصر به فردی را برای شما به ارمغان آورده بود . اما آیا در آیفون SE هم شاهد این تاچ آیدی قدرتمند خواهیم بود ؟ جواب منفی میباشد . اپل از تاچ آیدی که قبلا در آیفون 5S استفاده کرده بود , در آیفون SE نیز از همان بهره خواهد برد . البته اپل پی پشتیبانی خواهد شد .

منتظر یک نوستالژیک از سمت اپل باشید .

حروف “اس” و “ای” در آیفون SE به چه معناست ؟ 

ذهن خیلی از افرادی که کنفرانس خبری اپل را به صورت زنده تماشا میکردند درگیر نام گذاری آیفون SE شده است . منظور تیم کوک و همکارانش از نام گذاری این اسم خاص که از سنت دیرینه اپل به دور میباشد چه بوده است ؟ گمانه زنی های زیادی در مورد این نام گذاری از قبیل : Small Extremities و Same-ld Engineering شده بود که با حرف آقای Phil Schiller سخن گوی اپل مبنی بر Special Edition به شایعات پایان داده شد . همان طور که میدانید آیفون Special Editoin به معنای ویرایش ویژه میباشد . ویرایش ویژه ای از آیفون 5S و آیفون 6S .

منتظر یک آیفون با ویرایش ویژه واقعی باشید .

مشخصات سخت افزاری گوشی آیفون SE : 

رم آیفون SE : جلوی رم گوشی آیفون SE در جدول مشخصات عدد 2 درج شده است . همان عددی که در جلوی رم دستگاه آیفون 6S درج شده است . 

قلب تپنده آیفون SE : باز هم پردازنده A9 در کنار پردازنده کمکی M9 . اینبار بر روی گوشی آیفون SE این سخت افزار قدرتمند را تجربه خواهید کرد . پس از تجربه موفق استفاده از این پردازنده بر روی آیفون 6S و ینچمارک های فوق االعاده آن , اینبار اپل از این پردازنده قدرتمند بر روی گوشی های جدیدش آیفون SE بهره برده است . 

دوربین آیفون SE : دوربین پرچم دار جدید گوشی های 4 اینچی 12 مگاپیکسل میباشد . این دوربین قدرتمند میتواند با قدرت 4K فیلم برداری کند و با قدرت 63 مگاپیکسل عکس های پانوراما را تولید کند . همچنان از تحول دنیای عکاسی یعنی عکس های زنده موسوم به Live Photo پشتیبانی خواهد شد . 

قدرت LTE و میزان سرعت آن : نرخ انتقال اطلاعات در گوشی آیفون SE مقدار 150 مگابیت در هر ثانیه میباشد که نسبت به آیفون 5S رشد 50% داشته است . در این ویژگی سخت افزاری نیز پا به پای آیفون 6S  میباشد . 

نسخه های حجمی آیفون SE : آیفون SE با دو نسخه 16 گیگ و 64 گیگ به بازار وارد خواهد شد . 

منتظر ارایه و فروش قوی ترین گوشی 4 اینچی بازار با نام آیفون SE یاشید . 

زمان ارایه آیفون SE : آیفون SE از تاریخ 12.1.1395 مصادف با 31.3.2016 به بازار مقصد خواهد رسید و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت . 

قیمت آیفون SE چقدر خواهد بود : با توجه به این که دو نسخه از این مدل از آیفون ارایه خواهد شد هر کدام از این دو نسخه با قیمت 399 دلار و 499 دلار عرضه خواهد شد . یعنی قیمت گوشی به تومان تقریبا مقدار 1.700.000 برای نسخه 16 گیگی و مقدار 2.000.000 توان برای نسخه 64 گیگی خواهد بود . 

پیش بینی فروش آیفون SE :

 تحلیل‌گران تایوانی معتقد هستند اپل در مدت زمان باقی مانده از سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۵ میلیون دستگاه آیفون SE خواهد فروخت که در قیاس با آیفون ۵ سی مقدار بسیار کمی به شمار می‌رود .

 منتظر هیولای گوشی های ارزان قیمت و قدرتمند باشید .

و اما شما را در انتها به دیدن کلیپی زیبا از این گوشی هوشمند جذاب دعوت میکنم :

{media id=715,layout=blog}

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373