لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برنامه های جذاب تلویزیون را در سفرهای نوروزی با آیفون ببینید

برنامه های جذاب تلویزیون را در سفرهای نوروزی با آیفون ببینید

برنامه تلویزیون برای آیفون و آیپد :

برنامه Anten یکی از بهترین نرم افزارهایی میباشد که شما میتوانید توسط آن کلیه شبکه های تلویزیونی ایران را بر روی گوشی تلفن همراه آیفون خود داشته باشید . یکی از فوق العاده ترین امکانات نرم افزار , امکان ذخیره برنامه ها میباشد . دیگر در سفرها و جاهایی که دسترسی به تلویزیون ندارید نگران از دست دادن برنامه ها نباشید . نرم افزار تلویزیون برای آیفون در اپ استور به صورت رسمی معرفی نشده است و شما میتوانید با مراجعه به سایت سازنده آن را دانلود و نصب کنید .

ابتدا با گوشی آیفون و یا آیپد وارد وب سایت رسمی نرم افزار تلویزیون برای آیفون شوید و بر روی گزینه Download کلیک کنید و منتظر باشید تا لوگوی نرم افزار بر روی صفحه نمایش ظاهر گردد .

Anten1.jpg

پس از دانلود نرم افزار تلویزیون برای آیفون نیاز به تایید در تنظیمات گوشی میباشد . به Setting رفته و در قسمت General گزینه Device Managment را لمس کنید .

حال گزینه Mohajer International … را لمس کنید تا صفحه تایید نرم افزار باز شود . پس از باز شدن صفحه بر روی گزینه Trus”Mohajer Intenational Communication …. ” کلیک کنید و در انتها گزینه Trust را بزنید تا نرم افزار تلویزیون برای آیفون به صورت کامل تایید گردد .

برای اینکه از تایید نرم افزار تلویزیون برای آیفون و نصب آن به صورت کاملا صحیح مطمین شوید باید مانند شکل زیر پیغامی دریافت کنید .

وقت آن رسیده است تا نرم افزار را باز کنید و از داشتن یک تلویزیون در گوشی همراهتان لذت ببرید .

نرم افزار تلویزیون برای آیفون یا همان Anten یک تلویزیون جیبی با ظاهری ساده اما بسیار قدرتمند میباشد .

همان طور که گفته شد این نرم افزار قابلیت ضبط کامل برنامه را دارد و فقط کافی است بر روی آیکون ضبط کلیک کنید تا برنامه به صورت کامل ضبط شود .

اگر سرعت اینترنت گوشی تلفن همراهتان پایین است نگران باز نشدن شبکه های تلویزیون بر روی آیفون نباشید . شما 3 گزینه برای پخش آنلاین برنامه ها دارید که با توجه به سرعتتان یکی را میتوانید انتخاب کنید .

یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار میتوان به جابه جایی ترتیب کانال ها اشاره کرد . شبکه ای که بیشتر از سایر شبکه ها استفاده میکنید را به اولین مکان بیاورید .

نرم افزار آنتن حتی از قابلیت 3D تاچ در گوشی های آیفون 6S و آیفون 6S پلاس پشتیبانی میکند . شبکه هایی که در اولویت در مرحله قبل قرار داده اید به صورت مستقیم باز خواهند شد .

پس از باز شدن نرم افزار , باید لایسنس را خریداری کنید تا تمام شبکه ها برای شما باز شود . بر روی گزینه Purchase New License کلیک کنید تا برای خرید نرم افزار راهنمایی شوید .

گرفتن شبکه های تلویزیون روی گوشی آیفون

ایمیل خود  را وارد کنید و عبارت takhfif را در قسمت کد وارد کنید تا از 20% تخفیف خرید نرم افزار برخوردار شوید .

قیمت نرم افزار 11.000 تومان میباشد . امیدواریم در سفرهای نوروزی از این نرم افزار لذت کافی را ببرید .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420