لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اعلام جوایز – راهنمای کسب امتیاز – شرکت در قرعه کشی

اعلام جوایز – راهنمای کسب امتیاز – شرکت در قرعه کشی

اخبار دنیای اپل

   

حدود یک ماه پیش بود که برای تشویق و قدر دانی از کاربران و نویسندگانی که در کنار ما در تلاش بودند تا به جامعه کاربران اپلی خدمات بهتری ارایه بدهند طرحی را به صورت آزمایشی راه اندازی کردیم .

در این پروژه اعضا با فعالیتهای مختلف  در سایت می توانستند امتیاز برای خود کسب کنند (راهنمای کسب امتیاز) 

در طول این مدت معایب و محاسن این پروژه مورد بررسی قرار گرفت و قسمتهایی به آن اضافه و قسمتهایی نیز از آن کاسته شد تا نهایتا امروز به عنوان یک طرح کامل و قابل استفاده در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

ذکر چند نکته در مورد این موضوع رو لازم دونستم:

۱- امتیاز کلیه اعضاء ساعت ۱۲ دیشب به صفر تبدیل شد.

۲- یک دسته از اعضاء که عضو ثابت تیم NIC و یا مثل بنده از مدیران هستند در رقابت کسب امتیاز شرکت دارند اما در نهایت جوایز اعلام شده برای اعضاء سایت به آنها تعلق نخواهد گرفت – به دلیل سابقه فعالیت این گروه در سایت ممکن است که روند کسب امتیاز آنها نسبت به دیگر اعضاء سریعتر باشد(به علت مطالب متعدد منتشر شده توسط این گروه)

به کلیه اعضایی که تا امروز در سایت عضو بوده اند ۱۰۰ امتیاز هدیه تعلق گرفته است.

۳- امتیازات اعضایی که در طول ماه گذشته فعالیت داشته اند (به غیر از تیم NIC ) به آنها باز گردانده شده است.

۴- هدف از این امتیازات و رتبه بندیها فقط قدرشناسی از دوستانی می باشد که وقت و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک می گذارند و خواهشمندیم که ایجاد فضای رقابتی از کیفیت محتوای شما نکاهد.

۵- بخش مهمی که به خیلی از دوستان قول آنرا داده بودیم بخش پست مهمان بود که هم اکنون راه اندازی شده و دوستان می توانند شروع به فعالیت کنند.

۶- در انتها اولین قرعه کشی NIC را  بین اعضاء سایت برگزار می کنیم که در تاریخ ۳۱ دسامبر انجام می شود.این قرعه کشی ۳ برنده خواهد داشت  و در ساعت ۲۴ آخرین روز سال ۲۰۱۲ توسط سیستم آلفا یوزپوینت بصورت خودکار انجام می شود و از طرف سیستم به برندگان ایمیل ارسال می شود.

 

 برنده نفر سوم برنده نفر دوم برنده نفر اول
 ۵۰۰ امتیاز ۷۰۰ امتیاز ۱۰۰۰ امتیاز

 

پست مهمان چیست؟

 

با توجه به تقاضای بسیاری از اعضاء و امکان استفاده از تجربیات و دانش اعضاء محترم و  همچنین قابلیت بالای کسب امتیاز توسط نویسندگان سایت به این فکر افتادیم تا این بخش را به سایت اضافه کنیم.با استفاده از پست مهمان کلیه اعضایی که توانایی و مهارت نویسندگی دارند می توانند مطالب و تجربیات خود را برای انتشار و استفاده عمومی ارسال کنند و همچنین از این طریق فعالیت و کسب امتیاز خود را گسترش دهند.

 

پست مهمان چیست؟

 

پست مهمان (Guest Post) به نوشته ای می‌گویند که یک نفر در وبلاگ یا وب سایت دیگری که متعلق به او نیست می‌نویسد و تمامی خوانندگان آن وبلاگ یا سایت آن نوشته را مشاهده می‌کنند و معمولاً می‌توانند مشخصات نویسنده را ببینند و برای نوشته او نظر ارسال کنند و نکته مهم اینکه هر بار که مطلب نوشته شده توسط شخصی مطالعه می شود ۱ امتیاز به نویسنده آن مطلب تعلق می گیرد .

 

مزایای ارسال پست مهمان درNIC

 

  1. اطلاعات و دانسته های خود را با علاقه‌مندان به آن مطلب به اشتراک می‌گذارید.
  2. عضویت به عنوان نویسنده کاملاً رایگان و ساده است و کافی است تا شما درخواست نویسندگی بدهید تا فقط ظرف چند ساعت حساب کاربری شما تبدیل به نویسنده شود.
  3. مطلب شما با نام شما به هزاران بازدید کننده و دنبال کننده فید NIC نمایش داده می‌شود و در صورت مفید بودن از نظر کاربران در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.
  4. شما می‌توانید درباره مطالبی که موضوع آن با موضوع وبلاگ یا سایت شما متفاوت است اما با محتوای سایت NIC  سازگار است و یا به نوعی به محصولات اپل مرتبط است مطلب بنویسید.
  5. در پایین تمامی مطالب نویسنده لینک مستقیم و رایگان به سایت یا وبلاگ نویسنده قرار خواهد گرفت و این امر باعث افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجوگر و افزایش ترافیک برای سایت شما می‌شود.
  6. بازدید کنندگان سایت NIC  در صورت مفید بودن مطلب شما به سایت یا وبلاگ شما می‌آیند و با شما ارتباط برقرار می کنند.
  7. در پایان هر فصل (هر ۳ماه) طی یک نظر سنجی به بهترین نویسنده هدایای نفیسی تقدیم خواهد شد.
  8. کسب امتیاز برای حساب کاربری خود:یکی از بهترین آیتم هایی که می تواند برای اعضاء سایت امتیاز کسب کند این است که یک مطلب توسط آن شخص در سایت منتشر شود.در اینصورت به ازای هر بار مطالعه شدن توسط هر نفر ۱ امتیاز به نویسنده مطلب تعلق می گیرد و این امتیاز هیچ گاه قطع نمی شود . 

 

  مطلب مفید و ارزشمند = کسب هزاران امتیاز

 

شما می توانید هم اکنون به جمع نویسندگان NIC بپیوندید:

 

درخواست نویسندگی

 قوانین ارسال مطلب

راهنمای نویسندگان

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420