لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش ساخت اکانت جدید در مکینتاش

آموزش ساخت اکانت جدید در مکینتاش

 

آموزش

کامپیوتر یا لپ تاپ یک وسیله شخصی می باشد که هر کاربر با توجه به نیاز خود از آن استفاد می کند. اگر شما از کسانی هستید که از دستگاه های مک استفاده می کنید و لپ تاپ شما در اختیار دیگران نیز قرار دارد و نمی خواهید اطلاعات، تنظیمات شخصی سیستم عامل یا هر چیز دیگری در اختیار یوزرهایی که از دستگاه شما استفاده می کنند، بی افتد، می توانید در ادامه این آموزش با ما باشید تا راه حل این موضوع را پیدا کنید.

اکانت جدید در مکینتاش

 با ساخت اکانت جدید هر یوزری می تواند تنظیمات شخصی خود را اعمال کند. در این حالت دیگران قادر به دیدن اطلاعات یا فایل های شخصی که در اکانت شما وجد دارد، نمی باشند. اما برای ساخت اکانت، سه نوع مختلف وجود دارد که ابتدا هر یک از آن ها را برای شما توضیح می دهیم.

Administrator : اکانت Administrator یک اکانت خاص برای اعمال تغییرات در تنظیمات سیستم و مدیریت کردن سایر اکانت ها می باشد. توسط این اکانت شما به تمامی تنظیمات سیستم دسترسی دارید که هر سیستم حداقل دارای یک اکانت Administrator می باشد.

Standard : یک اکانت معمولی می باشد که می توان آن را به یوزرهای دیگری که از سیستم مک شما استفاده می کنند، اختصاص داد. که کاربران آن تنها قادر خواهند بود به تنظیمات شخصی اکانت خود بپردازند و یا از نرم افزارهای سیستم عامل استفاده کنند.

Managed with Parental Controls : همان طور که از اسم آن پیداست، مدیریت کردن از طریق کنترل والدین، اکانتی برای کنترل کردن فرزندان می باشد. توسط این اکانت می توانید فرزند خود را محدود به استفاده از سیستم کنید. برای این کار می توانید بعد از ساخت اکانت به قسمت Parental Controls که درون System Preferences می باشد، رفته تا محدودیت های مختلف را برای آن ها مشخص کنید.

ساخت اکانت

برای ساخت اکانت در مک خود ابتدا وارد System Preferences شوید و گزینه Users & Groups را انتخاب کنید. 

 ساخت اکانت ۱در قسمت پایین پنجره باز شده روی عکس قفل کلیک کنید تا بتوانید از طرف Administrator اجازه مدیریت اکانت ها را داشته باشید.

 ساخت اکانت ۲

 بعد از باز شدن پنچره ای که از شما پسورد اکانت اصلی سیستم یا همان Administrator را می خواهد، با وارد کردن پسورد روی گزینه Unlock کلیک کنید تا قفل سیستم باز شود.

ساخت اکانت ۳ از قسمت پایین سمت چپ روی گزینه مثبت (+) کلیک کنید.

ساخت اکانت ۴

در اینجا پنجره ای برای شما باز می شود که در قسمت اول می توانید نوع اکانت را انتخاب کنید و قسمت های دیگر نیز مربوط به اطلاعات اکانت جدید شما می باشد که حتما باید آن ها را به طور کامل وارد کنید. 

 ساخت اکانت ۵

بعد از کلیک کردن بر روی گزینه Create User ، اکانت جدیدی ساخته می شود که برای رفتن به داخل این اکانت می توانید از داخل منو بار روی یوزر مورد نظر خود کلیک یا با انتخاب گزینه Log Out از منوی اپل وارد صفحه انتخاب یوزرها شوید.

ساخت اکانت ۶

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373