لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتشار تصویری نزدیک به واقعیت از آیفون ۷ پلاس

انتشار تصویری نزدیک به واقعیت از آیفون ۷ پلاس

لحظاتی پیش تصویری در سایت معروف MacRumors منتشر شد که به گفته این وبسایت نزدیکترین تصویری است که تا به حال برای آیفون ۷ پلاس در وبسایت ها قرار گرفته ؛ در این تصویر مهمترین قسمت هایی که جلب توجه میکنند لنز ؛ طراحی قاب و راه ارتباطی جدید برای ارسال دیتا به این آیفون است.

در این تصویر میبینیم که دو لنز دوربین در کنار یکدیگر و در محفظه ای به صورت یکپارچه قرار گرفته اند ؛ در شایعات منتشر شده اختلاف نظر بسیاری برای وجود دو دوربین در آیفون ۷ و یا ۷پلاس وجود و برخی ادعا میکنند که فقط آیفون ۷پلاس دارای دو دوربین است و بعضی معتقدند مدلی خاص از آیفون ۷ پلاس این ویژگی را داراست و از سویی نیز برخی معتقدند که این قابلیت جدید در هر دو سری وجود خواهد داشت و یکی از وجه تمایزهای این نسل با نسل قبلی است ؛ اما نکته ای که این تصویر به ما منتقل میکند وجود دولنز در نسل جدید آیفون اپل با توجه به همه ی اختلاف نظرهاست حال چه میخواهد ۷ باشد چه ۷پلاس.

نکته دیگری که در این تصویر قابل مشاهده است طراحی جدید قاب آیفون ۷ است که خط های سفید رنگی ( تقویت کننده های آنتن ) که در آیفون ۶ و ۶اس دیده میشد در آیفون ۷ به بالاترین و پایین ترین قسمت قاب منتقل شده است. در این تصویر سه نقطه در انتهای قاب به چشم میخورد که هنوز اطلاعات دقیقی از کاربرد آن در آیفون جدید در دسترس نیست ؛ پیش تر در آیپد پرو این کانکتور به چشم خورده بود که Smart Connector نام گرفت و کیبورد آیپد پرو از این طریق به آن متصل میشد ؛ اما هنوز برای آیفون ۷ مطلبی درباره کاربرد Smart Connector منتشر نشده است.

در ادامه تصاویری که در سایت Feldvolk منتشر شده برای شما عزیزان قرار داده ایم. این تصاویر با الهام از تصویر منتشر شده در سایت چینی Bastille Post طراحی شده اند.

 

قاب آیفون ۷

 

قاب آیفون ۷قاب آیفون ۷

 

 

 

با NIC همراه باشید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373