لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیرعامل ثروتمندترین کمپانی تاریخ در فقر بزرگ شده است

مدیرعامل ثروتمندترین کمپانی تاریخ در فقر بزرگ شده است

تیم کوک مدیرعامل ثروتمندترین شرکت تاریخ در دنیا در خانواده ای فقیر بزرگ شده است .

مدیرعامل کمپانی با ارزش اپل تا کنون توانسته با رهبری خود رکورد فروش گوشی هوشمند را در اختیار خود داشته باشد . به تازگی گزارشی بسیار اجمالی در مورد زندگی شخصی آقای مدیر منتشر شده است که باهم به آن خواهیم پرداخت .

تیم کوک در سال ۱۹۶۰ در ایالت آلاباما و شهر رابرتزدیل در خانواده ای فقیر به دنیا آمد . مادرش در یک داروخانه محلی و پدرش به کار کشتی سازی مشغول بود . این که وضعیت مالی خانواده در سطح پایینی قرار داشته را میتوان از ناتوانی خرید والدین کوک برای خرید ماشین تحریر برداشت کرد . 

وی در دوران تحصیل فردی با استعداد و نابغه بود و این نبوغش آنقدر زیاد بود که وی را به عضویت اعضای انجمن ملی نخبگان دعوت کنند . پس از اتمام دوره دبیرستان به دانشگاه آوبورن در ایالات آلاباما راه یافت و راه مدیریت را در پیش گرفت . 

 

 زندگی نامه تیم کوک

 

تیم کوک علاوه بر اینکه در محیط کارش انسان محبوبی میباشد در محل تولدش نیز دارای طرفداران زیادی هست . تا آنجا که چارلز مورفی شهردار رابرتزدیل به واشنگتن پست گفته است: «ما برای کوک ارزش و احترام بسیاری قائلیم.» . البته جدیدا بسیای از مردم با سیاست های او مشکل شده اند . این مشکل از زمانی بیشتر نمود پیدا کرد که تیم کوک تمام توان خود را برای داشتن حریم امن برای مشتریانش به کار بست و از همکاری با سازمان های امنیتی سر باز زد . در سالی که گذشت مادر تیم کوک درگذشت ولی هیچ روزنامه محلی ای این ضایعه را به تیم و همکارانش تسلیت نگفت . این حرکت مردم نشان از کاهش محبوبیت وی در زادگاهش دارد . تیم کوک در گذشته اظهار کرده که در جوانی در یک Hate Crime که توسط گروه KKK ایجاد شده بود شرکت داشته است ( حرکتی خشونت آمیز بر علیه یک فرد برای داشتن یک سری اعتقادات خاص ) . کوک بعدها در مورد این حرکت گفته بود: «برای من، سوزاندن صلیب نمادی از حماقت، نفرت و ترس از هر فرد اقلیت بود. هرگز نمی‌توانم فلسفه آن حرکت را درک کنم. فقط می‌دانم که با این حرکت، تاریخچه ایالت آلاباما و ایالات متحده آمریکا همواره زخمی خواهد ماند.»

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373