لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پادشاهی محصولات اپل نسبت به رقبا از دیدگاه کودکان و نوجوانان

پادشاهی محصولات اپل نسبت به رقبا از دیدگاه کودکان و نوجوانان

امروزه اکثر کودکان و نوجوانان در آرزوی داشتن یکی تز محصولات اپل به سر می برند. مخصوصا محصولاتی همچون آیپد و آیپد مینی که یتوانند به راحتی با آن بازی کنند.طبق آمارهای منتشر شده بیشتر کاربران محصولات اپل جوانان و نوجوانان و همچنین بیشتر کاربران تبلتهای اپل کودکان و نوجوانان هستند.

طبق یک نظرسنجی که توسط شرکت تحقیقاتی نیلسن در ایالات متحده امریکا انجام شد . آمار و ارقام این گونه نشان می دادند که اکثر استفاده کنندگان محصولات اپل کودکان و نوجوانان هستند که در جداول زیر می توانید مشاهده کنید.این نظرسنجی بین کودکان سنین ۶ الی ۱۲ سال و یکبار هم بین گروه سنس ۱۳ سال به بالا انجام شد.در دسته اول ۴۸ درصد از مصرف کنندگان محصولات اپل را برای خود پسندیدند که این رقم پادشاهی محصولات اپل را نسبت به سایر رقبا خود بار دیگر به اثبات رساند.نکته قابل توجه این است که با وجود محصولاتی همچون کنسول بازی Nintendo Wii U اپل توانست مقام اول را از آن خود کند و محصولاتی همچون گلکسی نوت های سامسونگ حتی در چرخه ۱۰ نفر اول هم قرار نگرفتند ( البته با توجه به اینکه این نظرسنجی در امریکا انجام شده است این امر کاملا طبیعی است چون تنها در ایران است که سامسونگ در لیست رقباء اپل قرار می گیرد ) این در حالی است که  کنسول بازی Nintendo Wii U در رتبه دوم و آیپاد تاچ و آیپد مینی در رده های سوم و چهارمی و آیفون در مقام پنجم قرار گرفتند یعنی اپل در بین ۵ مقام اول ۴ جایگاه را از آن خود کرده است.

در نظر سنجی انجام شده مابین نوجوانان بالای  13 سال  نیز آیپد در مقام اول و آیفون در جایگاه ۵ قرار داشت که ۲۱ درصد رای کسب شده توسط آیپد نسبت به سال گذشته ۳ درصد رشد داشته است.

مقام آیپد در نظرسنجی

 جایگاه آیفون در نظرسنجی
source:tortak

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373