لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل در حال تولید ماشین است ؟

آیا اپل در حال تولید ماشین است ؟

اپل در حال ورود به عرصه خودرو سازی است .

از چند ماه پیش شایعاتی مبنی بر ورود شرکت اپل به صنعت خودرو سازی قوت گرفت . خودروهای هوشمند , نامی آشنا  میباشد که پیش تر گوگل به آن حوزه وارد شده است , حال نوبت شرکت اپل میباشد که به این عرصه ورود کند و خودی نشان دهد . مدیر عامل شرکت فیات کرایسلر به اپل توصیه کرده است برای ورود به این حوزه بزرگ و پر سود با شرکت های بزرگ عرصه خودرو سازی همکاری کند .

 

ماشین اپل

 

اپل همچنان اخباری که در مورد ورودش به صنعت خودروسازی میباشد را تایید نکرده است و بنا به سنت دیرینش در سکوت خبری پیش میرود اما بسیاری از کارشناسان خودروسازی این خبر را تایید کرده اند و مدعی شده اند این بزرگترین قمار شرکت اپل  در تاریخ موجودیت این غول فناوری میباشد .

بزرگترین شایعه ای که سال گذشته میلادی پیرامون اپل شکل گرفت ” تولید خودروی الکتریکی در سال 2019 میلادی توسط اپل رو نمایی میشود ” بود. بنا بر شایعات و تصاویر منتشر شده از خودروهای مجهز به سنسورهای این شرکت , اپل در حال ورود به عرصه جدیدی میباشد تا شانس خود را محک زده و همچنان به پیش تازیش در دنیا ادامه دهد . اپل پیش تر نیز ورودش به عرصه های دیگر را تجربه کرده است اما همه آن تجربه ها در حیطه فناوری بوده و باید این شرکت فناوری منتظر چالش های بزرگی در قمار جدیدش باشد . 

شایعات به قدری قوت گرفته اند که خبر از نارضایتی جانی آیو از پیشرفت پروژه تولید خودوری اپل داشته و حاکی از این هستند که مدیر فنی تیم توسعه خودری اپل این پروژه را ترک کرده است . البته وی دلیل این ترک را شخصی خوانده است .

اپل در حال حاضر در حال جذب بهترین و متخصص ترین افراد سایر کمپانی ها از جمله مهندسین شرکت تسلا میباشد . پروژه تایتان (‌خودروی اپل)‌ در حال حاضر با 600 نفر در حال پیگیری است و گفته میشود پس از پیوستن متخصصین این افراد به زودی به 1800 نفر افزایش خواهند یافت .  

جالب است بدانید که صاحب نظران عرصه خودرو توصیه های متفاوتی برای اپل داشته اند و اصلا از ورود این کمپانی به این صنعت استقبال نکرده اند و معتقدند این شرکت در این عرصه موفق نخواهد بود . 

 

خودروی اپل

 

برای مثال سرجیو مارکیونه در نمایشگاه خودروی ژنو به اپل توصیه کرد که برای دوری از چالش های بزرگی که در این عرصه ممکن است گریبان گیرش شود و گذر از پیچیدگی های خاص این صنعت با شرکت های بزرگ خودروسازی همکاری کند . به نظر میرسد اپل در کارخانه سری خود واقع در Sunnyvale کالیفرنیا که با کد SG5 شناخته میشود قصد دارد تا مستقیما به جنگ با گوگل , تسلا و اوبر برود .

 

در انتها شما را به دیدن فیلم زیر دعوت میکنم .

{media id=572,layout=blog}

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373