لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش استفاده از قابلیت HandOff در اپل واچ

آموزش استفاده از قابلیت HandOff در اپل واچ

سلام به شما همراهان عزیز NIC ؛ در این پست قصد داریم ویژگی Handoff و نحوه فعال سازی و عملکرد آن را به شما عزیزان آموزش دهیم.

قابلیت Handoff چیست؟

Handoff قابلیت فوق العاده ایست که از سوی اپل در آی او اس ۸ منتشر شد و این امکان را برای شما فراهم میکند تا کاری که در حال انجام آن هستید را بدون از دست دادن دیتا و تغییر در آن به دیوایس اپلی دیگر خود برده و بقیه کار را در آن انجام دهید. مثلا در حال ارسال پیام برای شخصی هستید و ناگهان تصمیم میگرید مابقی کار را در آیپد خود انجام دهید بنابراین به سراغ آیپد رفته و ادامه کار خود را انجام میدهید.

این قابلیت در اپل واچ هم گنجانده شده و شما میتوانید بین آیفون و اپل واچ از این ویژگی استفاده کنید ؛ به طور مثال یک ایمیل بر روی ساعت خود دریافت کرده اید و آن را باز و مطاله میکنید و سپس تصمیم میگیرید که به آن جواب دهید در این موقع بدون انجام هیچ کار اضافه ای فقط آیفون خود را بردارید و به ایمیل پاسخ دهید (  نیازی به وارد شدن به برنامه ایمیل و منتظر ماندن برای لود شدن ایمیل ها سپس انتخاب ایمیل مورد نظر و یاسخ دادن به آن نیست ).

در تصویر زیر این موضوع نمایش داده شده است. دقت کنید نیازی به این که وارد منوی آیفون خود شوید نیست فقط یک بار کلید پاور را فشار دهید تا صفحه روشن شود سپس از پایین صفحه سمت چپ انگشت خود را از پایین به بالا روی آیکن نمایش داده شده بکشید تا وارد برنامه شوید. ( تا از این قابلیت استفاده نکنید متوجه مزایای آن نخواهید شد اما به شدت پیشنهاد میکنیم این کار را انجام دهید )

برای فعال سازی این قابلیت داشتن اپل أیدی و ست بودن بر روی ساعت و آیفون الزامی است همچنین باید هر دو دیوایس به یک شبکه وصل باشند ؛ شما باید این قابلیت را هم در آیفون و هم در اپل واچ فعال کنید برای این کار در آیفون خود به مسیر زیر بروید :

Settings — > General — > HandOff & Suggest Apps

بعد از فعال کردن در آیفون حال به سراغ نرم افزار اپل واچ در آیفون خود رفته و گزینه My Watch را انتخاب کنبد سپس وارد General شده و Handoff را فعال کنید.

این قابلیت با برنامه های siri ؛ email ؛ Messages ؛ Calender و Remainders سازگار است.

با NIC همرا باشید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420