لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش مدیریت نرم افزار های اپل واچ

آموزش مدیریت نرم افزار های اپل واچ

سلام به شما همراهان عزیز NIC ؛ در این پست آموزشی قصد داریم چگونگی مدیریت برنامه های اپل واچ نظیر نصب برنامه ؛ مرتب سازی برنامه ها ؛ میزان فضای اشغال شده توسط نرم افزار ها ؛ مخفی سازی برنامه های نصب شده ؛ حذف نرم افزار های نصب شده و ایجاد محدودیت برای برنامه ها را به شما آموزش دهیم.

چگونه نرم افزار های اپل واچ را مدیریت کنیم ؟

 

1- نصب برنامه :
این کار به دو صورت انجام میشود  ؛ اگر برنامه ای را از اپ استور برای گوشی خود دانلود میکنید که نسخه اپل واچ هم داشته باشد همانجا به شما پیشنهاد میدهد که نسخه واچ آن هم پانلود و برروی ساعت شما نصب شود ؛ اما اگر به طور مثال قبلا تلگرام را بر روی آیفون خود نصب کرده اید و الان تصمیم به نصب تلگرام بر روی وچ خود دارد باید برنامه اپل واچ را از آیفون خود اجرا کرده و وارد اپ استور شوید ( دقت کنید منظور اپ استور آیفون که در منوی اصلی گوشی قرار دارد نیست ) ؛ سپس نام نرم افزاری که میخواهید را جستجو کرده و برروی واچ خود نصب کنید ؛ همچنین میتوانید از قسمت Featured بهترین نرم افزار های واچ را مشاهده و نصب نمایید.

 

2- مرتب سازی برنامه ها
این کار به دو صورت قابل انجام است
الف – مرتب سازی از روی اپل واچ : وارد منوی اپل واچ شوید و سپس برنامه ای که قصد جا به جایی آن را دارید انتخاب و انگشت خود را بر روی آن نگه دارید تا آیکن ها شروع به لرزیدن کنند سپس آیکن مورد نظر را به جای مناسب بکشید.
ب – مرتب سازی از طریق برنامه اپل واچ در آیفون : وارد برنامه اپل واچ شوید سپس My Watch را انتخاب کنید ؛ از بین گزینه های موجود App Layout را انتخاب کنید ؛ سپس مانند قبل هر برنامه را که میخواهید جا به جا کنید.

 

اطلاع از میزان فضای اشغال شده توسط برنامه ها :
برای این کار وارد برنامه اپل واچ در آیفون شوید سپس این مسیر را دنبال کنید :

My Watch —> General —> Usage

 

مخفی سازی برنامه های اپل واچ :
برای این کار وارد برنامه اپل واچ شوید ؛ به قسمت My Watch بروید و صفحه را به پایین اسکرول کنید تا برنامه های نصب شده راببینید ؛ سپس برنامه مورد نظر را انتخاب کنید و گزینه Show/Hide on AppleWatch را بزنید.

 

حذف برنامه های اپل واچ :
برای این کار وارد منوی اپل واچ شوید سپس برنامه مورد نظر را انتخاب کنید و انگشت خود را روی آن نگه دارید تا علامت ضربدر ظاهر شود بر روی ضربدر بزنید تا حذف شود ؛ این کار را روی آیفون هم باید انجام دهید.

 

ایجاد محدودیت برای برنامه های اپل واچ :
در آیفون قابلیتی به نام Restrictions وجود دارد که امکان ایجاد محدودیت و یا غیر فعال کردن یک برنامه در آیفون را برای شما فراهم میکند ؛ در صورتی که محدودیتی برای برنامه ای در اینجا ایجاد کرده باشید که نسخه اپل واچ آن هم بر روی ساعت باشد این محدودیت برای آن هم اعمال میشود ؛ برای مثال گر برنامه دوربین را در اینجا غیر فعال کنید ؛ در اپل واچ هم فابل استفاده نخواهد بود. برای ایجاد مخدودیت در آیفون خود به این مسیر بروید.

Settings — > General –> Restrictions

 

با NIC همراه باشید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420