لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه نهایی آیفون 4 اینچی اپل ( آیفون 5 اس ای ) فاش شد

نسخه نهایی آیفون 4 اینچی اپل ( آیفون 5 اس ای )  فاش شد

آیفون 5 اس ای اپل : 

از چندی پیش شایعاتی در سایت های خبری پیرامون آیفون 4 اینچی اپل پخش شده بود که گویا این شایعات واقعیت داشته و آیفون جدید اپل با نام آیفون 5 اس ای به بازار عرضه خواهد شد . امروز تصاویری از آن بهمراه تصاویر جعبه آن فاش شد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت .

تصاویر فاش شده , آیفون جدید اپل با نام آیفون 5 اس ای را درون یک جعبه نشان میدهد که روی جعبه آن اسم iPhone 5se درج شده است و به نظر میرسد این نسخه نهایی محصول 4 اینچی اپل خواهد بود . 

 

آیفون 4 اینچی اپل با نام آیفون 5 اس ای

 

اخباری که از گذشته در رابطه با این محصول به بیرون درز کرده بود حاکی از آن میباشد که این گوشی در دو نسخه 16 و 64 گیگی به بازار عرضه خواهد شد . رم این گوشی 4 اینچی اپل همچنان 1 گیگ و پردازنده آن همانند گوشی آیفون 6s پردازنده قدرتمند A9 خواهد بود . در مورد دوربین گوشی آیفون        5 اس ای باید بگوییم که 12 مگاپیکسل میباشد تا بتواند همچنان تصاویر با کیفیت 4K را ضبط کند و از قافله گوشی های 4K عقب نماند .

رنگ بندی این گوشی همانند آیفون 5 اس به سه رنگ خاکستری , طلایی و نقره ای خواهد بود و نکته قابل توجه قیمت آن میباشد که بسیار ارزانتر نسبت به سایر گوشی های اپل قیمت گذاری شده است . پیش بینی ها حاکی از آن است که گوشی آیفون 5 اس ای قیمتی بین 450 تا 500 دلار خواهد داشت . اپل با فروش این محصول , تولید آیفون 5 اس را متوقف نخواهد کرد و قیمت گوشی آیفون 5 اس را به 250 دلار کاهش خواهد داد . 

با توجه به عکس های لو رفته قطعا اسم گوشی جدید اپل یا همان آیفون 4 اینچی , آیفون 5se خواهد بود و به احتمال زیاد زمان عرضه این گوشی 3 فروردین ماه سال 1395 خواهد بود . 

آیفون 4 اینچی اپل با نام آیفون 5 اس ای

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420