لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه سیری در سیستم عامل مکینتاش

عرضه سیری در سیستم عامل مکینتاش

شاید به جرات بتوان گفت یکی از بزرگترین رویداد ها در عرصه تکنولوژی که در چند سال قبل توسط اپل ارائه شد ؛ اجرا کنننده فرمان صوتی بود ؛ که از سمت اپل ارائه و در آی او اس سیری نام گرفت.

این دستیار صوتی فوق العاده از لحظه ارائه روز به روز هوشمند تر میشد و نواقص آن برطرف میگشت تا رفته رفته به مرحله ای رسیده است که تقریبا هیچ پرسش شما را بی پاسخ نمیگذارد.

اگر کابر اپل بوده اید و آیفون دارید حتما برای یک بار هم که شده از این قابلیت فوق العاده استفاده کرده اید البته فهماندن برخی دستورات و درخواست ها به سیری با مشکل بزرگی که اکثر ما در زبان انگلیسی داریم کار دشواری است اما اگر این ایراد را که البته ایرادی از سمت ماست ؛  کنار بگزاریم استفاده از سیری واقعا لذت بخش است ؛ چرا که تصور کنید بسیاری از کارها نظیر تماس با دوستان ؛ تنظیم ساعت بیدار شدن از خواب ؛ اجرای موسیقی ؛ جستجو در اینترنت و … همه فقط با یک فرمان صوتی انجام میشود و نیازی نسیت که شما هیچ کاری انجام دهید.

اما اکنون که چند ماه تا رویداد بزرگ اپلی یعنی ( WWDC  ( WorldWide Developers Conference بیشتر زمان باقی نمانده بازار شایعات اپلی بسیار داغ است و هر کسی با استناد به اخبار درز کرده ای در گوشه و کنار جهان شروع به گمانه زنی میکند ؛ که در این میان عرضه سیری در سیستم عامل جدید مکینتاش هم به چشم میخورد ؛ حال باید منتظر ماند و دید که واقعا این قابلیت عالی پا به سیستم عامل مکینتاش هم خواهد گذاشت یا خیر ! ما هم مانند شما منتظر این رویداد بزرگ اپلی (  WWDC ) خواهیم بود. 

 

siri

 

با NIC همراه باشد

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420