لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تغییر پسورد اپل ایدی | تغییر رمز اپل آیدی از طریق وب سایت

تغییر پسورد اپل ایدی | تغییر رمز اپل آیدی از طریق وب سایت
تا پیش از این آموزش‌ها و مطالب زیادی در مورد نحوه استفاده از اپل آیدی و دلیل الزام استفاده آن در دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل را توضیح داده‌ایم. اما حالا در این مطلب قصد داریم تا روش صحیح تغییر رمز اپل آیدی را توضیح دهیم.

روش تغییر رمز اپل آیدی بسیار آسان است، با این حال باید پیش از انجام آن چند مسئله امنیتی بسیار مهم را بررسی کنید. دلیل این مسئله آن است که در صورت فراموشی رمز اپل آیدی جدید و همچنین سؤالات امنیتی و ایمیل مربوط به آن دیگر امکان بازیابی رمز عبور وجود ندارد و عملاً دستگاهی که با آن رمز تنظیم شده باشد بلا استفاده می‌شود. پس باید پیش از انجام این کار دقت کامل را به عمل بیاورید. به یاد داشته باشید که مسئولیت انجام این عملیات کاملاً به عهده خودتان خواهد بود و باید در حین تغییر رمز اپل ایدی دقت زیادی به خرج دهید.

تغییر رمز اپل ایدی بدون سوال امنیتی

به طور کل اپل برای ارائه خدمات از طریق اپل آیدی از سیستم های احراز هویت قدرتمندی استفاده میکند. بر همین اساس، شما باید برای هرگونه اقدام در این حساب کاربری، هویت خود را به اپل اثبات کنید. روش های احراز هویت در حساب اپل ایدی شامل پسورد، سوالات امنیتی، احراز هویت دو مرحله ای و ایمیل نجات است. از آنجایی که احراز هویت دو مرحله ای برای کاربران ایرانی مسدود شده است و اپل حداقل دو روش را برای احراز هویت درخواست میکند، امکان تغییر رمز اپل ایدی بدون سوالات امنیتی و همچنین بدون ایمیل نجات وجود ندارد. با این حال، اگر با استفاده از آیفون و ایپد و همچنین ایمیل نجات بتوانید هویت خود را به اپل احراز کنید، میتوانید بدون نیاز به سوالات امنیتی، پسورد اپل آیدی خود را تغییر دهید.

رمز اپل ایدی را فراموش کردم

اگر رمز اپل ایدی را فراموش کرده اید و همچنان به ایمیل و پاسخ سوالات امنیتی دسترسی داشته باشید، هیچ جای نگرانی برای شما وجود ندارد. برای باز یابی رمز اپل ایدی، کافی است به صفحه appleid.apple.com مراجعه کرده و گزینه Forgot Apple ID or password? را بزنید. در این صفحه اپل از شما درخواست میکند تا اطلاعاتی نظیر ایمیل، تاریخ تولد و همچنین پاسخ سوالات امنیتی خود را ارائه دهید. در نهایت یک ایمیل به آدرس شما ارسال میشود که با باز کردن آن میتوانید پسورد اپل ایدی خود را برای بار مجدد تعیین کنید.

تغییر رمز اپل آیدی

برای تغییر رمز اپل آیدی با گوشی کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

1.ابتدا به صفحه مدیریت اپل آیدی به آدرس appleid.apple.com مراجعه کنید
2.در این صفحه باید ابتدا ایمیل و رمز اپل آیدی خود را وارد کنید

3.سپس اپل 2 مورد از 3 سؤال امنیتی را به صورت رندوم و تصادفی از شما می‌پرسد که باید به آن‌ها به صورت صحیح پاسخ دهید
4.پس از وارد شدن به صفحه اصلی مدیریت اپل آیدی به زیر شاخه Security مراجعه کنید

5.پیش از هر گونه اقدامی، ابتدا توصیه می‌شود تا یک ایمیل نجات برای اپل آیدی خود تعریف کنید. ایمیل نجات یک ایمیل ثانویه است که با ایمیل ابتدایی و اصلی اپل آیدی متفاوت است. اگر آدرس ایمیل دومی که از آن مطمئن هستید را در اختیار دارد، حتماً آدرس آن را در بخش RESCUE EMAIL وارد کنید. پس از وارد کردن ایمیل نجات، یک ایمیل برای این آدرس ارسال می‌شود و باید آن را تائید کنید
علاوه بر این، حتماً به بخش SECURITY QUESTIONS نیز مراجعه کنید و حتماً سؤالات امنیتی خود را چک کنید. شما حتماً به این سؤالات نیاز پیدا خواهید کرد.
6.در قدم پایانی، کافی است به بخش PASSWORD مراجعه کنید و گزینه Change Password… را بزنید.


​7.در پنجره باز شده ابتدا رمز اولیه خود را تایپ کنید و در دو باکس بعدی رمز عبور جدید را تایپ کنید.

تغییر رمز اپل ایدی با گوشی آیفون

​برای اطلاع از نحوه تغییر رمز اپل ایدی با گوشی به صفحه مورد نظر آن مراجعه کنید.

در مطلب یاد شده، به طور کامل نحوه تغییر پسورد اپل آیدی با استفاده از آیفون و آیپد توضیح داده شده است. بر همین اساس، اگر به کامپیوتر دسترسی ندارید میتوانید از این روش برای تغییر رمز حساب کاربری خود استفاده کند.

خرید امن و مطمئن اپل ای دی

خواننده گرامی در صورت نیاز به خرید اپل آی دی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
خرید اپل آی دی

آموزش ساخت اپل آی دی 2018 رایگان

در صورت تمایل، میتوانید از طریق مطلب زیر، آموزش های مربوط به ساخت اپل ای دی رایگان را دریافت کنید.

ساخت اپل آی دی رایگان

عوض کردن اپل ایدی در ایفون

پیش از عوض کردن اپل ایدی در ایفون باید یادآور شویم که در صورتی که اقدام به انجام چنین کاری کنید، تمامی اطلاعات ذخیره شده مبتنی بر اپل آیدی از آیفون شما پاک میشود. به همین دلیل توصیه میکنیم تا پیش از انجام این اقدام، ابتدا از اطلاعات خود یک نسخه بکاپ تهیه کنید. علاوه بر این باید به یاد داشته باشید که این کار نیازمند پسورد اپل آیدی پیشین نیز هست. یعنی در صورت نداشتن اطلاعات اپل ایدی قبلی، نمیتوانید آن را از آیفون ساین آوت کنید و اپل آیدی جدید را وارد کنید روش عوض کردن اپل ایدی در آیفون به این صورت است:

  • ابتدا وارد تنظیمات اصلی آیفون یا همان Settings بشوید
  • زیر شاخه iTunes & App Store را پیدا کرده و وارد آن شوید
  • روی نام اپل ایدی خود تپ کنید تا باز شود
  • در صفحه باز شده گزینه Sign Out را بزنید. این کار باعث میشود تا اپل ایدی قدیمی شما از آیفون حذف شود
  • حال دوباره به زیر شاخه iTunes & App Store و قسمت بالایی آن که مربوط به اپل آیدی است مراجعه کنید.
  • در این بخش اطلاعات مربوط به اپل آیدی جدید را وارد کنید (اگر نیاز به ساخت اپل آیدی دارید، آموزش ساخت و لینک خرید آن در این صفحه آمده است)
  • در نهایت اپل آیدی جدید روی دستگاه شما تنظیم میشود

ریست کردن اپل ایدی

به طور کل، فرایند ریست کردن اپل آیدی شامل تغییر پسورد اپل آیدی و تغییر سوالات امنیتی اپل ایدی میشود که در وب سایت اپل اِن آی سی به آنها پرداخته شده است. با این حال برخی از افراد منظورشان از ریست کردن اپل آیدی مربوط به عوض کردن اپل آیدی قدیمی با اپل آیدی جدید میشود که آموزش این کار در بالای این مطلب ارائه شده است.

اپل ایدی گم شده

به یاد داشته باشید که اگر تمامی اطلاعات احراز هویت اپل ایدی شما گم شده باشد و حساب کاربری یاد شده روی دستگاه ی تنظیم شده باشد، آن دستگاه به هیچ وجه امکان بازیابی ندارد. به همین دلیل توصیه میشود تا موارد امنیتی اپل ایدی شامل پسورد، ایمیل نجات، سوالات امنیتی و تاریخ تولد را همیشه در ذهن داشته باشید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373