لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سنسور (NIKE+)نایک پلاس برای آیپاد اپل

سنسور (NIKE+)نایک پلاس برای آیپاد اپل

نایک پلاس (+NIKE) قطعه سخت افزاریی میباشد که به منظور محاسبه میزان راه رفتن و دویدن استفاده میشود که دارای یک سنسور اتصال کوچک میباشد که در داخل کفش قرار میگیرد و میتواند با برقراری ارتباط با iPod Nano و یا آیپاد تاچ نسل ۳ و ۴ و ۵ و یا مدلهای آیفون میزان مسافت طی شده را نشان دهد.و اگر از آیفون  و آیپاد استفاده میکنید میتوانید توسط نرم افزار آیتونز میزان مسافت طی شده را ملاحظه نمایید.

در ابتدا +Nike دستگاه نایک جی پی اس را به بازار ارائه داد که توسط موشن ایکس این مقدار مسافت را نشان میداد و بازهم در داخل کفش قرار میگرفت و این محصول تولید سال ۲۰۱۰ میباشد.

و این برنامه ها توسط جی پی اس و شتاب سنج آیفون و شتاب سنج آیپاد تاچ میزان فاصله طی شده را نشان میدهد.

آیپاد اپل سنسور نایک پلاس

بررسی کلی

کیت و سنسور آیپاد در سال ۲۰۰۶ به بازار ارائه شد و این کیت شامل مدت زمان سپری شده تمرین های انجام شده مسافت طی شده سرعت و میزان کالری مصرف شده میباشد.

و نایک پلاس همکاری بین نایک و اپل میباشد که شامل تراشه  بیسیمی است که در کفش قرار میگیرد (بهتر است که از کفش نایک استفاده کنید که جای مخصوص برای قرار گرفتن سنسور را دارا می باشد) و همچنین همکاری با آیتونز میباشد.

و این توانایی را به استفاده کنندگان میدهد تا بتوانند به صورت ساده با نایک پلاس به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنند  و این تکنولوژی در تلفن همراه نیز انجام شد و جوامع ورزشی و جوامع آنلاین را در کنار هم قرار داد.

 و به روز رسانی بعدی که به نام اسپورت برند معروف است در سال ۲۰۰۸ اعلام شد.و این کیت اجازه میدهد تا این اطلاعات بدون آیپاد نانو نشان داده شود.اسپورت برند شامل دو بخش است:یک مچبند و یک گیرنده دیجیتالی که با یک دیگر در ارتباطند.گیرنده اطلاعات در مقایسه با کیت صفحه نمایش آیپاد میباشد.

پس از اجرا گیرنده میتواند مستقیما به یک پورت یو اس بی متصل شود و به طور خودکار به سایت نایک پلاس متصل میشود.

در آگوست سال ۲۰۰۸ نایک پلاس آیپاد راه اندازی شد که این امتیاز را به کاربر میداد تا بتواند ضربان قلب خود را در آیپاد ملاحظه نماید نه کیت لازم است و نه سنسور در کفش و فقط میتوانید با یک آیپاد و یک قطعه فعال برای نشان دادن ضربان قلب این کار را انجام داد و مدل های قلبی سازگار با این دستگاه شامل تردمیل و دوچرخه ثابت میباشد.

در سال ۲۰۱۰ شرکت پولار و نایک با همکاری یکدیگر پولار ور لینک را معرفی کردند.این محصول جدید توسط آیپاد نانو و نایک پلاس کار میکند.

 

تجهیزات اسپورت کیت

این کیت متشکل از دو قطعه میباشد: یک سنسور پیزو الکتریک که در زیر کفش قرار دارد و یک گیرنده دیجیتالی که بر روی آیپاد نانو نصب شده است.و یک رادیو بیسیم ۲.۴ گیگا هرتزی برای اتصال استفاده میکنند و این اطلاعات منحصر به فرد در سایت با کد ها و رمزهای مشخص قرار دارد.در سال ۲۰۱۱ پروتکل های بی سیم توسط دی میتری گرینبرگ مهندسی شد و نایک کفش های مخصوص خود را که جایگاهی برای دستگاه های خود تعبیه کرده است را پیشنهاد میکند و سنسور باتری را نمیتوان عوض کرد و باید هر بار که باتری از بین میرود شما یک دستگاه جدید خریداری کنید.

راه حل هایی مبنی بر استفاده از این کفش ها و طرز قرار گیری سنسور ها در داخل کفش را نیز به شما نشان میدهد.مهمترین نکته این است که این سنسور در کجای کفش قرار گرفته است و به طرز استفاده از کفش کاری ندارد.

استفاده از اسپرت کیت

از این کیت میتوان برای پیگیری میزان دویدن استفاده نمود تمرینات جدید با استفاده از اتصال به آیپاد نانو شروع میشود و در منوی آیپاد نانو دیده میشود و با انتخاب یک هدف که میتواند شامل سوزاندن کالری و میزان مسافت طی شده باشد در یک زمان مشخص تعیین میشود.و تمرین ممکن است که بدون هدف آغاز شود که به تمرین اساسی معروف است و در صورت مشخص کردن هدف میتوان سنسور را با راه رفتن فعال نمود و میزان مسافت را مشاهده کرد و پس از فعال شدن سنسورها با فشار دادن دکمه هوم باتن آیپاد نانو تمرین را شروع کنید.

و با توجه به بازخورد های صوتی و نوع تمرین انتخابی میتوان این موضوع را برداشت کرد که جنسیت مرد یا زن است.برای مثال تمرین پیاده روی با توجه به مسافت طی شده میزان بازخورد صدا را در آیپاد نانو نشان میدهد.

عملکرد کنترل آیپاد نانو در طول تمرین تغییر میکند و دکمه مکث هم موسیقی و هم تمرین را متوقف میکند و همچنین برای توقف تمرین میتوان از دکمه منو نیز استفاده نمود و دکمه های عقب و جلو برای تغییر آهنگ استفاده میشود.دکمه مرکز نیز دو عملکرد دارد:

در صورت یک بار فشار دادن اطلاعاتی در مورد مسافت زمان و سرعت به شما میدهد اما اگر این دکمه را نگه دارید آهنگ مورد علاقه و انتخابی شما را می آورد.

کیت های ورزشی را میتوان پس از خرید استفاده نمود و برای کالیبراسیون میتوان یک فاصله تا ۴۰۰ متر را ردیابی کند و میزان کالری را به دست آورد و زمانی که پیاده روی کامل شد دستگاه آماری از تمرین و اطلاعات پیاده روی را به شما میدهد.و دستگاه در سرعت های مختلف پیاده روی با میزان در صد خواصی اشتباهاتی را در محاسبه انجام میدهد.

 

سخت افزارها:

سنسور های کفش شامل:

فرستنده بی سیم ان آر اف ۲۴۰۲

میکرو کنترلر پی آی سی ۱۶ اف ۶۸۸

باتری ۲۰۳۲ لیتیوم وی ۳

سنسور فیزوالکتریک با قطر ۳۰ میلی متر

گیرنده آیپاد شامل:

میکرو کنترلر ام اس پی ۴۳۰

فرستنده و گیرنده ان آر اف ۲۴۰۱

داده های پروتکل بی سیم:

سنسور در این کفش با شروع پیاده روی شروع به اندازه گیری میکند و پس از توقف شما ده ثانیه بعد از شما اندازه گیری اتمام می یابد.و هرگونه ضربه نیز بر روی سنسور ها اثر میگذارد.و بسیاری از داده ها نیز رمز گذاری میشودو یک شماره ۳۲ بایتی برای شناسایی سنسور های نایک پلاس میباشد و اطلاعات در هر ثانیه ذخیره سازی میشوند و اطلاعات ذخیره شده شامل موارد زیر میباشند:

تعداد قدم های در موقع دویدن،تعداد قدم های در موقع پیاده روی،مسافت دویدن،مسافت راه رفتن،و میزان زمانی که دستگاه روشن بوده است.

 

یکپارچگی آنلاین:

اطلاعات تمرین شما به طور مستقیم با سایت نایک به اشتراک گذاشته میشود و در آنجا ثبت میشود اطلاعات تمرین شما میتواند از طریق آیتونز آیپاد و یا از طریق برنامه های دیگر در داخل سایت آپلود شود و اطلاعات آپلود شده شامل بعضی اطلاعات شخصی مانند وزن شما میباشد اطلاعات تمرین نیز در آیپاد با فرمت ایکس ام ال ذخیره میشود.

ویژگی های جدیدی به سایت نایک پلاس اضافه شده است مانند اطلاعات توسط اسم فرد نشان داده میشود.

نکته قابل توجه این است که میتوانید اطلاعات افراد دیگر را ملاحظه کنید و در مورد آن پرسش و پاسخ انجام دهید و میتوانند در بین آنها رقابت نیز برگذار کرد توانایی مانند اطلاعات در مورد مسیر انتخابی برای پیاده روی و سازگاری با آیپاد نانو و فاصله تا رسیدن به باشگاه ورزشی نزدیک به شما  میدهد.

اپل پس از موفقیت پروژه نایکی پلاس، با این شرکت همکاری کرد و اپل واچ های سری نایکی پلاس را تولید کرد

source: wikipedia

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373