لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احتمال معرفی آیفون 5SE به همراه آیپد ایر ۳ در اسفند ماه

احتمال معرفی آیفون 5SE به همراه آیپد ایر ۳ در اسفند ماه

هنوز این خبر رسمی نشده اما بر اساس ادعای نویسنده ارشد وب سایت 9to5Mac، آقای «مارک گورمن»، اپل تصمیم دارد در پانزدهم مارس برابر با ۲۵ اسفند ماه، رویدادی برگزار کرده و در آن محصولات تازه خود رو معرفی کند.

اینطور که پیش از این در خبرها برایتان گفته بودیم، محصولاتی که در رویداد میانه مارس اپل معرفی خواهند شد، شامل آیفون ۴ اینچی موسوم به «آیفون 5SE» و آیپد ایر ۳ خواهند بود. در این میان گفته شده بود که شرکت ساکن کوپرتینوی کالیفرنیا تصمیم دارد چند بند جدید را نیز برای اپل واچ معرفی کند.

تلفن هوشمند ۴ اینچی و جدید اپل به چیپست A9 و دوربین های قدرتمندی مجهز شده و همچنین می توان قابلیت «Live Photos» را نیز در آن دید. منابع مختلف خبر می دهند که نمونه ۱۶ گیگابایتی از آیفون 5SE با قیمت ۴۵۰ دلار به فروش خواهد رسید و کاربران می توانند به نمونه ۶۴ گیگابایتی نیز دسترسی داشته باشند.

اما پایپر جعفری، تحلیل‌گر اپل، برخلاف شایعاتی که تاکنون مبنی بر معرفی آیفون ۴ اینچی وجود داشته، معتقد است که این دستگاه در مراسم ماه مارس رونمایی نخواهد شد.

وی در یادداشتی این‌گونه برای ادعای خود دلیل آورده: «اپل هیچگاه دو آیفون را در دو بازه زمانی در طول یک‌ساله رونمایی نخواهد کرد. چون این‌ کار مستقیما به روند معرفی و عرضه محصولات این کمپانی با ناهماهنگی که به وجود می‌آورد صدمه خواهد زد و حتی ممکن است فروش باقی دستگاه‌های این شرکت مثل آیفون ۷ را با کاهش رو به رو کند.»

این تحلیل‌گر آشنا به وضعیت و شرایط اپل همچنین اعلام کرده که تمرکز اصلی اپل در مراسم ماه مارس روی معرفی نسل جدید اپل واچ و آیپد ایر ۳ خواهد بود و به احتمال بسیار زیاد معرفی هیچ آیفونی را شاهد نخواهیم بود.

تبلت ۹.۷ اینچی و جدید اپل که آیپد ایر ۳ نام خواهد داشت اما بیشتر مشخصات خود را از «آیپد پرو» وام گرفته و اینطور که به نظر می رسد، به چهار اسپیکر مجهز شده است. خبر می رسد که این محصول نیز همانند برادر بزرگتر خود، از «Smart Connector» برخودار است و همین امر به شما اجازه می دهد از کیبورد آیپد پرو جهت کار کردن با آیپد ایر ۳ بهره گیرید. پیش از این همچنین خبر رسیده بود که این محصول شاید به فلاش دوربین هم مجهز باشد.

پیش از این شایعات دقیقا حاکی از موضوعی کاملا برعکس این قضیه بودند؛ بر اساس شایعات گذشته، آیفون 5SE ستاره مراسم ماه مارس خواهد بود. در هر صورت تا چند هفته دیگر همه این گمانه‌زنی‌ها خاتمه پیدا خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373