لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درآمد اپل به ازای هر کارمند

درآمد اپل به ازای هر کارمند

اپل در طول ماه‌های اخیر با توجه به روند نزولی رشد این شرکت، مورد انتقاد بوده اما همچنان با اختلاف زیاد نسبت به باقی شرکت‌های فعال در زمینه‌ی فناوری، بیشترین درآمد را به ازای هر کارکن خود دارد.

 بر اساس اطلاعات مندرج در یک گزارش جدید، کارمندان شرکت اپل نسبت به افرادی که در شرکت‌های گوگل، مایکروسافت، اینتل و دیگر شرکت‌های صاحب‌نام دنیا کار می‌کنند بسیار سودآورتر هستند.

بسیاری از سرمایه‌گذاران شمشیر انتقاد را به سمت اپل نشانه رفته‌اند چرا که برای اولین بار طی سالیان رشد درآمدی این شرکت خوب نبوده و نشانه‌هایی از افت فروش آیفون‌ها دیده شده است. اما با این حال اپل در یک زمینه همچنان در بین شرکت‌های بزرگ فناوری پیشتاز است.

اپل که در حدود ۱۱۰ هزار کارمند دارد، به طور میانگین به ازای هر یک از آنها در سال ۲۰۱۵، حدود ۲ میلیون دلار درآمد داشته است که کاپرتینویی‌ها را از این منظر در صدر لیست قرار می‌دهد.

پس از اپل، فیسبوک در مکان دوم قرار گرفته است که البته با توجه به داشتن تنها ۱۲۶۹۱ کارمند امری طبیعی به نظر می‌رسد که این شرکت درآمد بالایی به ازای هر نفر داشته باشد. پس از فیسبوک نیز آلفابت که به تازگی با پشت سر گذاشتن اپل باارزش‌ترین شرکت دنیا نیز لقب گرفته است، در جایگاه سوم قرار دارد.

درآمد اپل به ازای هر کارمند

شرکت تحقیقاتی Pingdom بر اساس بررسی جدید خود و اطلاعات به دست آمده از مرکز Yahoo Finance اعلام کرد شرکت اپل در طول 12 ماه گذشته به‌ازای هر کارمند خود 419 هزار و 528 دلار(258 هزار و 885 پوند) درآمد کسب کرده است. 

شرکت Pingdom در این خصوص توضیح داد: «محاسبه سود یک شرکت به‌ازای هر یک از کارمندان آن رقمی را نشان می‌دهد که به بزرگی یا کوچکی شرکت چندان ارتباطی ندارد. به عبارت دیگر، این فرآیند بسیار آسان است که هر یک از شرکت‌ها در هر اندازه‌ای که به فعالیت خود مشغول هستند، میزان سودآوری هر یک از کارمندان خود را محاسبه کنند». 

 هر یک از کارمندانی که در شرکت گوگل مشغول به کار هستند طی سال گذشته به طور میانگین 336 هزار و 297 دلار(207 هزار و 469 پوند) برای این شرکت سودآورد بوده‌اند. این رقم برای هر یک از کارمندان شرکت مایکروسافت 244 هزار و 831 دلار(151 هزار و 41 پوند) اعلام شده است.

شرکت اینتل نیز در سال گذشته موفق به کسب درآمد 130 هزار و 267 دلاری(80 هزار و 364 پوندی) به‌ازای هر یک از کارمندان خود شد. در این میان سیسکو توانست بر اساس هر کارمند خود 107 هزار و 214 دلار(66 هزار و 145 پوند) درآمد کسب کند.
ارزش هریک کارمندان گوگل، مایکروسافت و اپل یک سال پیش به‌ترتیب 209 هزار و 624 دلار، 194 هزار و 297 دلار و 151 هزار و 63 دلار بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373