لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون ۷ با شارژر بی سیم عرضه می شود؟

آیا آیفون ۷ با شارژر بی سیم عرضه می شود؟

شایعاتی اخیرا درباره‌ی عرضه‌ی آیفون ۷ با شارژر بی سیم به گوش می‌رسد. اما ما باید بدانیم که اپل ممکن است مانند بسیاری از مواقع چیزی متفاوت با ویژگی‌های جدید عرضه کند. اپل برخی از مواقع دیر به بازی قابلیت‌ها رو میاورد، اما همواره تلاش می‎کند چیزی را ارائه دهد که رقبا آن‌ را ارائه نداده‌اند. اپل در بحث پرداخت NFC عقب بود اما با استفاده از اثر انگشت و اضافه کردن این قابلیت به اپل واچ سعی بر متفاوت بودن کرد.

گزارشی به تازگی منتشر شده است که ادعا می‌کند اپل با شرکای آسیایی خود بر روی یک شارژر بی‌سیم کار می‌کند که دستگاه‌ها را دورتر از فاصله معمول شارژ خواهد کرد. به طور معمول برای استفاده از شارژرهای بی‌سیم موبایل باید روی یک دستگاه دیگر قرار بگیرد. این گزارش به چگونگی کار و یا فاصله‌ای که شارژ امکان دارد اشاره‌ای نکرده است، اما گفته شده که هنوز اپل برای استفاده از این تکنولوژی برای آیفون ۷ خود تصمیمی اتخاذ نکرده است.

اگر چه این گزارش از چگونگی فرآیند توضیحی نداده است، اما اپل در اواخر سال ۲۰۱۲ حق اختراعی را در حوزه میدان نزدیک رزونانس مغناطیسی (NFMR) ثبت کرد که دستگاه‌ها را قادر به شارژ در فاصله‌ی ۳ فوتی (۱متری) می‌کرد. این حق اختراع قطعا با شرح این گزارش همخوانی دارد و می‌تواند نقطه اتکای اپل برای عملی کردن این گزارش باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420