لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیپد ایر ۳ بر خلاف آیپد ایر ۲ از صفحه نمایش ۴K پشتیبانی میکند

آیا آیپد ایر ۳ بر خلاف آیپد ایر ۲ از صفحه نمایش ۴K پشتیبانی میکند

هر چه به ماه مارس نزدیک می‌شویم شایعات در حیطه رویدادی که قرار است در این ماه برگزار شود بیشتر می‌گردد. یکی از تامین کنندگان که در تولید آیفون نیز نقش دارد، ادعا کرده است که آیپد ایرهای جدید که گفته می‌شود در ماه مارس معرفی می‌گردند، برای عرضه گسترده در سه ماهه دوم ۲۰۱۶ آماده می‌گردند.

طبق گزارشات، یکی از مدل‌ها دارای صفحه نمایشی با وضوح ۴K و ۴ گیگابایت رم خواهد بود. با توجه به نسبت صفحه نمایش آیپد که مدت‌ها است ۳:۴ می‌باشد، انتظار می‌رود که رزولوشن این آیپد ۴۰۹۶*۳۰۷۲ پیکسل (استاندارد DCI) و یا ۳۸۴۰*۲۸۸۰ (استاندارد UHD-1) باشد. مطمئنا اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، یک صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی با این وضوح برای اپل موفقیت خوبی را همراه خواهد داشت و داشتن یک آیپد با این صفحه نمایش هیجان انگیز است.

در سال گذشته‌ی میلادی اپل از پشتیبانی اپل تی‌وی خود برای این کیفیت اجتناب کرد. همچنین آیپد ایر خود را با صفحه نمایش ۱۲٫۱ اینچی با رزولوشن ۲۷۳۲*۲۰۴۸ عرضه کرد، فرصتی که می‌توانست اپل را برای پیشگام بودن در عرضه تبلتی با این کیفیت صفحه نمایش یاری کند. البته یک صفحه نمایش فوق‌العاده با وضوح بالا، عمر باتری را به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار می‌دهد، اگر این شایعه به حقیقت بپیوندد باید دید که اپل چگونه با این چالش کنار خواهد آمد.

این منبع در ادامه ادعا کرده است که تقاضای اپل برای پنل‌های لمس سه بعدی در ۶ ماهه اول ۲۰۱۶ افزایش خواهد داشت، که در محصولاتی که این قابلیت را خواهند داشت استفاده گردد. در حال حاضر آخرین مدل آیپد ایر این قابلیت را ندارد، باید دید که اپل در آینده این قابلیت را به کدام دستگاه‌ها اضافه خواهد کرد. مطمئناً آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس این تکنولوژی را همراه خود خواهند داشت اما شاید برای دستگاه‌های دیگر نیز استفاده گردد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373