لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

زمان عرضه آیپد ایر 3

زمان عرضه آیپد ایر 3

همان طور که در خبرها آمده است به نظر می رسد که آیپد ایر جدیدی در راه است و به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. به گزارش وبسایت 9ti5Mac، شرکت اپل به این فکر است که طی مراسمی در نیمه های ماه مارس (اواخر اسفند ماه) از ورژن جدید آیپد ایر پرده بردارد.

آیپد ایر۲، اکتبر سال 2014 عرضه شد و خبری از این محصول در سال گذشته نبود، در عوض تیم کوک تصمیم گرفت تا آیپد مینی را یک بار دیگر ارتقا داده و محصول جدید و خاصی به نام آیپد پرو معرفی کند که حواشی بسیاری هم به دنبال داشت.

جزئیات چندانی از این مدل جدید آیپد در دسترس نیست اما 9to5Mac می گوید که در شایعات به اضافه شدن اسپیکر و فلش برای دوربین پشتی اشاره شده است. از همه مهم تر و جذاب تر اینکه گفته شده اپل در تلاش است تا اپل پنسل (قلم اپل) را هم روی این محصول تست کند.

چندان عجیب نیست که کوپرتینویی ها بخواهند این ویژگی را برای محصولات دیگر با نمایشگر بزرگ مورد استفاده قرار دهند. در هر صورت Apple Pencil تولید شده تا روی آیپد پرو کار کند و عملکرد آن فوق العاده است اما چرا آیپد ایر 3 از آن بهره نبرد؟

در انتها اشاره شده که مراسم 14 مارس (24 اسفند) دقیقا همان جایی است که شاهد بندهای جدید اپل واچ، آیپد ایر 3 و البته آیفون جدید، ملقب به 5SE هستیم. همچنین این احتمال وجود دارد که شاهد رونمایی از ورژن های بعدی iOS و watchOS هم باشیم

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420