لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اواخر امسال منتظر سازگار شدن محصولات سامسونگ با ios باشید

اواخر امسال منتظر سازگار شدن محصولات سامسونگ با ios باشید

طبق خبر جدید که به تازگی از سایت  Sammobile (وبسایتی با محوریت موضوعی سامسونگ) منتشر شده است,شرکت سامسونگ به فکر این است که در اپ استور اپل راهی پیدا کند و جای پای خود را در این اپ استور مستحکم کند.

ظاهرا شرکت سامسونگ در تلاش است تا تعدادی از اپلیکشین های خود را به ios بیاورد و ظاهرا این تعدادی از این اپلیکشین نیز آپ های مستقلی نیستند و شرکت سامسونگ به این فکر است که آپ هایی که همراه با محصولات مختلفش را ارایه می شوند را با ios سازگار نماید و از این راه بتواند امکان استفاده از آن ها روی آیفون و آیپد را فراهم نماید.

در بخش پوشیدنی و تناسب اندام، سامسونگ آنطور که در گزارشات آمده است تصیم گرفته تعدادی از اپ های خود در این حوزه را برای iOS ارائه نماید. یکی از این اپ ها  Gear Fit Manager نام دارد که در واقع نرم افزاری برای جفت کردن مچ بندهای خمیده تناسب اندام Gear Fit با تلفن های هوشمند است.

مورد دیگر  S Health نام دارد؛ نوعی اپلیکیشن با محوریت تناسب اندام که می تواند تمرینات بدنی، خواب و همچنین فعالیت های روزمره شما را ثبت نماید. لازم است اضافه نماییم که اوایل این ماه سامسونگ از برنامه های خود برای ایجاد سازگاری iOS با اسمارت واچ Gear S2 خبر داد.

محصول دیگری که شرکت سامسونگ در آینده نزدیک سازگاری با iOS را پیدا می کند Galaxy View نام دارد؛ همان تبلت 18.4 اینچی که شرکت سامسونگ با عنوان یک نمایشگر قابل حمل تبلیغش می کند.

طبق ارزیابی های صورت گرفته سامسونگ برای محقق نمودن این مهم در تلاش است تا امکان استفاده از دو اپلیکیشن Remote Control و Family Square را در iOS فراهم نماید و از این طریق به کاربران گلکسی ویو اجازه دهد که کنترل این ابزار را در اکوسیستم موبایلی اپل به دست بگیرند.

از دیگر اپلیکیشن هایی که طبق گزارشات قرار است به iOS آورده شوند میتوان به Level اشاره کرد که در واقع نوعی نرم افزاری همراه برای دستگاه های صوتی Level سامسونگ است و همچنین Smart Camera که اپ همراه دوربین های هوشمند این شرکت محسوب می شود.

براساس گزارشات، تمامی این اپلیکیشن ها و حتی بسیاری دیگر، قرار است که از اواخر امسال به آیفون و آیپد پورت شوند.

در حال حاضر اغلب دستگاه های هوشمند این شرکت امکان کنترل شدن توسط iOS را ندارند و این یعنی سامسونگ نمی تواند بخش قابل توجهی از بازار جهانی اسمارت فون و حتی بازار عظیم ایالات متحده آمریکا را تحت کنترل خود درآرود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373