لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جدیدترین خبرهای منتشر شده از آیپد ایر ۳

جدیدترین خبرهای منتشر شده از آیپد ایر ۳

وب سایت فرانسوی «Nowhereelse» امروز تصویری منتشر نموده و آن را منتسب به آیپد ایر ۳ می داند؛ محصولی که تصور می شد اپل آن را در سال گذشته رونمایی کند اما احتمالا به علت عدم استقبال چندان مناسب کاربران از تبلت ها، چرخه بروز رسانی اش را به بیش از یک سال افزایش داد. آیپد ایر ۳ در طراحی خود از آیپد پرو الگو برداری خواهد کرد و در آن شاهد ۴ اسپیکر خواهیم بود که یک فلاش LED نیز برای دوربین آن در نظر گرفته خواهد شد. این تعداد از اسپیکر را پیش از این در آیپد پرو دیده بودیم و اگر بخواهیم به بزرگ ترین مزیت آن محصول اشاره کنیم، باید اسپیکرهای بسیار قدرتمندش را مثال بزنیم. اکنون به نظر می رسد که همین تعداد اسپیکر قرار است در آیپد ایر ۳ حضور داشته باشند.

طرح منتشر شده توسط اپل تایید یا رد نشده اما وب‌سایت فاش کننده‌ی آن اعلام کرده که منبعش در دو یا سه انتشار گذشته گزارش‌های موفقی داشته است. اگر این طرح درست باشد با این اوصاف آیپد ایر ۳ همانند آی‌د پرو دارای دو اسپیکر در بالا و دو اسپیکر در پایین دستگاه خواهد بود.

تغییر دوم مروبط می شود به افزوده شدن یک فلاش LED به دوربین محصول مورد اشاره که البته این موضوع کمی بعید به نظر می رسد چرا که افراد کمی از آیپد به عنوان یک دوربین جهت تصویر برداری های خود بهره می برند. اپل پیش از این در هیچ یک از آیپد های خود، حتی نمونه Pro، از فلاش دوربین بهره نگرفته است.با وجود اینکه نسخه‌های قبلی آیپد ایر چندان تمرکز زیادی روی دوربین نداشتند اما برخی از افراد نیز از طریق آن اقدام به‌عکاسی می‌کردند. حال احتمال می‌رود اپل برای مقابله با کاهش فروش، در نسخه جدید آیپد ایر فلاش LED برای دوربین پشتی دستگاه قرار دهد.

در این میان شرکت ساکن کوپرتینو تلاش خود را خواهد کرد تا همچنان به هر شکلی که شده، تبلت های خود را به کاربران بفروشد اما همانگونه که اطلاع دارید در چند دوره سه ماهه اخیر، در گزارشات مالی این شرکت همواره ذکر شده که فروش آیپد با کاهش رو به رو بوده است. در این میان به نظر می رسد که کاربرانی که تصمیم به خرید آیپد دارند هم بیشتر ترجیح می دهند به سراغ نسخه های «مینی» بروند.

بر اساس شایعات، اپل آیپد جدید خود را در کنفرانس خبری ماه مارس معرفی خواهد کرد و احتمال می‌رود که در کنار آن شاهد آی‌فون ۴ اینچی و نسخه به‌روز شده اپل واچ نیز باشیم. اطلاعات منتشر شده حاکی از این هستند که آیپد ایر ۳ دارای قابلیت لمس سه‌بعدی نخواهد بود اما در مقابل از پردازنده سریع‌تر A9 یا A9X استفاده خواهد کرد. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به نمایشگر اکسید TFT، رابط هوشمند (Smart Connector) و دوربین بهبود یافته اشاره کرد.

نمایشگر اکسید TFT باعث می‌شود که تصاویر با رنگ و نور بیشتری نمایش داده شوند و کاربر کنتراست بهتری را شاهد باشد. انتظار می‌رود که این تبلت از فناوری نرخ تجدید اپل برای بهبود عملکرد باتری استفاده کند. این تکنولوژی تشخیص می‌دهد که چه زمانی تصویر ثابت است و با در نظر داشتن آن، باعث کاهش مصرف باتری می‌شود.

آخرین نسخه از این سری با نام آی‌پد ایر ۲ در اکتبر ۲۰۱۴ معرفی شد و حال باید منتظر ماند تا اپل نسخه جدید سری محبوب آی‌پد ایر را معرفی کند.

شما چه انتظاراتی از آیپد ایر ۳ دارید؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373