لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نیمه نخست امسال منتظر آیفون ۴ اینچی و آیپد ایر ۳ باشید

نیمه نخست امسال منتظر آیفون ۴ اینچی و آیپد ایر ۳ باشید

مینگ چی کو تحلیلگر ارشد شرکت KGI Securities ظاهرا بر فراز دفتر تیم کوک پرواز می کند که اطلاعات ارائه شده از سوی وی در رابطه با اپل و فعالیت هایش تا این اندازه دقیق است.

ظرف چند سال اخیر، این تحلیلگر پیش بینی های نسبتا دقیقی را در مورد امکانات، قیمت و تاریخ معرفی نسخه های مختلف آیفون، آیپد و اپل واچ ارائه کرده است. پیش بینی های آقای کو در اغلب موارد (اگر نگوییم همیشه) درست از آب در می آیند و حالا در انبوه شایعاتی که پیرامون کنفرانس خبری ماه مارس اپل مطرح شده، این تحلیلگر تایید نموده است که در نیمه نخست امسال، دستگاه های جدیدی از سوی این شرکت مستقر در کوپرتینو معرفی خواهند شد.

کو انتظار دارد که اپل در این بازه آیفون 4 اینچی را معرفی کند که از مدت ها قبل شایعه عرضه اش شنیده می شد. در مورد آیفون 7 هم باید بگوییم که طبق ادعای این تحلیلگر، اپل در نظر دارد بهبودهایی را در چیپست این دستگاه، رزلوشن دوربین، عمر باتری و مواردی از این دست اعمال نماید.

وی در گزارش خود اینطور گفته است:

پیش بینی نمی شود که آیفون 4 اینچی فروش خوبی داشته باشد چراکه حرف تازه ای برای گفتن ندارد. این محصول اگرچه مدتیست در مرکز توجه رسانه ها قرار دارد اما به نظر نمی آید که به لحاظ فرم نهایی، چندان هم نوآورانه باشد (بسیار شبیه به آیفون 5 اس خواهد بود منتها با این تفاوت که پنل آن از نوع 2D یا 2.5D بهبود یافته است).

او در مورد مک بوک جدید هم گفته است:

با در نظر داشتن رشد خوب کسب و کار اپل در زمینه فروش مک بوک، به نظر می آید سال جدید سال خوبی برای این محصول باشد و همچنین انتظار می رود که حداکثر در نیمه نخست امسال، آپگرید تازه ای برای مک بوک ارائه گردد.

او در مورد شایعه حذف فیش 3.5 میلی متری ایرفون آیفون نیز نکته خاصی برای اضافه کردن نداشت و پیرامون این گفته که آیفون بعدی احتمالا ضد آب است نیز ترجیح داد که سکوت پیشه کند.

کو از اپل درخواست کرده که فروش 77 میلیون آیفون خود در جریان سه ماهه آخر منتهی به ماه دسامبر را که فصل تعطیلات را در بر می گرفت اعلام نماید و علت هم این است که رقم یاد شده بیشتر از 74.5 میلیون دستگاهی است که شرکت مورد بحث در بازه زمانی مشابه سال قبل به فروش رساند.

با این همه، طبق برآوردهای آقای کو، میزان فروش سال به سال آیفون، در سه ماهه جاری برای نخستین بار کاهش خواهد یافت. وی پیش بینی کرده که در این بازه زمانی 43 میلیون دستگاه آیفون فروخته شود که این رقم 29 درصد کمتر از میزان فروخته شده در بازه زمانی مشابه سال قبل است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373