لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد مینی و فروش بی سابقه آن در سه ماهه چهارم سال

آیپد مینی و فروش بی سابقه آن در سه ماهه  چهارم سال

در یکی دو سال اخیر با گسترش فبلت هایی با صفحه نمایش های بزرگ، فروش تبلت ها با افت قابل توجهی مواجه شده است. این افت حتی دامن برندی که برای اولین بار این شاخه از محصولات را ایجاد کرده را هم گرفته.

براساس بررسی های جدید انجام شده در کشور آمریکا، سری تبلت های مینی اپل با سهم ۴۷ درصدی، پرفروش ترین تبلت های این کمپانی در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۵ بوده اند. البته اگر تک تک محصولات را در نظر بگیریم، iPad Air 2 همچنان محبوب ترین آیپد اپل است. دو آیپد Air موجود در سبد محصولات اپل، روی هم ۴۰ درصد از سهم فروش تبلت های شرکت ساکن کوپرتینو را در اختیار دارند.

در مدت مشابه سال ۲۰۱۴، مدل های مینی تنها ۳۲ از فروش کلی تبلت های اپل را در شامل می شده. نتایج بررسی فوق نشان می دهد که در میان مدل های مختلف آیپد مینی، سری اول آن که در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، تا به حال بیشترین فروش را داشته است. جایگاه دوم نیز از آن جدیدترین محصول از این سری،‌ یعنی iPad mini 4 است.

تبلت غول پیکر iPad Pro تنها ۱۲ درصد از سهم کل فروش تبلت های اپل را در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۵ به خود اختصاص داده است. البته با توجه به قیمت بالای این محصول و کاربردهای خاصش، همین میزان فروش نیز باید رضایت نسبی مدیران شرکت را فراهم کرده باشد.

تحقیق مذکور از میان ۵۰۰ نفر از خریداران محصولات اپل در فروشگاه های رسمی این برند انجام شده است. در نمودار زیر می توانید سهم فروش تمام آیپدها را در مقایسه با هم و همچنین در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۱۴ مشاهده کنید

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373