لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 7 :نسخه بتای ios خبر از عدم ورودی صدا در آیفون جدید را می دهد

آیفون 7 :نسخه بتای ios خبر از عدم ورودی صدا در آیفون جدید را می دهد

گزینه‌های اتصال سیمی گوشی‌های هوشمند در طول سال‌های گذشته تغییرات زیادی به خود دیده‌اند که برای مثال می‌توان به USB نوع C اشاره کرد که پا به گوشی‌های هوشمند ویندوز ۱۰ موبایل و اندروید گذاشته است. اما تغییری بزرگ‌تر از جانب اپل در راه است

به نظر می رسد هر چه به زمان معرفی آیفون ۷ نزدیک تر می شویم، شایعات در خصوص عدم حضور جک ۳.۵ میلیمتری هدفون در این تلفن هوشمند بیشتر قوت می گیرند و اکنون، بالاخره نشانه ای در خود پلتفرم iOS رویت شده که می تواند مهر تاییدی باشد بر تصمیم عجیب اپل در خصوص توسعه آیفون بعدی اش.

حذف جک هدفون چالش‌های زیادی برای اپل در طراحی آیفون‌ ۷ به وجود خواهد آورد چرا که در حال حاضر جک ۳.۵ میلی‌متری بین تمام دستگاه‌های تکنولوژی برای اتصال هدفون یک استاندارد است اما اگر کمپانی آمریکایی بخواهد این ریسک را بپذیرد باید راه‌حل جایگزین بسیار خوبی در ذهن داشته باشد.

بر اساس گزارشی که امروز از سوی وب سایت 9To5Mac انتشار یافت، در نسخه بتای iOS 9.3 که هفته پیش برای توسعه دهندگان منتشر شده، کدی وجود دارد که در آن ذکر شده آیفون ۷ از ورودی صدا بی بهره است.

یکی از کاربران توییتر که اتفاقا توسعه دهنده اپلیکیشن های iOS هم هست که این کد را رویت کرده است: «Headphones.have.%sinput.NO» که خبر از عدم حضور ورودی صدا در آیفون می دهد.

«دارای ورودی هدفون» کلمه «نه» قرار گرفته

در کد‌های iOS 9.3 بتای ۱.۱ در قسمتی که نوشته شده «دارای ورودی هدفون» کلمه «نه» قرار گرفته که بسیار عجیب به نظر می‌رسد. ظاهرا اپل واقعا تصمیم گرفته جک هدفون را حذف کند و حتی در نسخه‌های جدید سیستم عامل خود شیوه اتصال سنتی هدفون را حتی در نظر نگرفته است.

البته شاید هنوز هم نباید این مسئله را قطعی دانست چرا که دیده شده یک خط کد در مجموعه ای گسترده از کدها نمی تواند نشانه خوبی برای یک تصمیم بزرگ از سوی یک کمپانی قدرتمند در حوزه تکنولوژی باشد.

در این میان توجه به این نکته نیز ضروری است که این کد در یک نسخه بتا از iOS قرار گرفته و نه در نسخه ای اصلی.

در روش‌های برقراری ارتباط در کد‌های iOS 9.1 گزینه‌ای با نام “Lifi Capability” قرار داده شده بود که برخلاف وای‌فای‌های بر پایه رادیو است و سیستم آن به گونه‌ای طراحی شده که از نور برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند. این سیستم جدید می‌تواند مزایایی مانند سرعت بسیار بالا برای انتقال صد‌ها گیگابایت تنها در چند ثانیه داشته باشد.

هنوز خیلی زود است که بگوییم اپل برای آیفون 7 سیستم لای‌فای را برای انتقال اطلاعات در نظر گرفته، اما از وجود چنین گزینه‌ای در دستگاه آینده اپل هم نمی‌توان راحت گذشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420