لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دونالد ترامپ: اپل را مجبور به تولید محصولاتش در خاک آمریکا خواهم کرد

دونالد ترامپ: اپل را مجبور به تولید محصولاتش در خاک آمریکا خواهم کرد

دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی امروزش در دانشگاه Liberty اعلام داشت که در صورت انتخاب شدن می تواند قانونی را به تصویب برساند که اپل را ملزم به تولید محصولاتش در داخل خاک آمریکا نماید.

سخنان این نامزد تندرو، به دنبال ابراز تمایل فورد برای انتقال کارخانجات تولیدی اش به مکزیک مطرح می شود و او نیز برای مقابله با فرایند انتقال کارخانجات تولیدی آمریکایی به خارج از مرزهای این کشور برآن شده تا مالیاتی 35 درصدی را برای تمامی اجناس تولیدی و اسمبل شده در خارج از این کشور وضع نماید.اما در نهایت توجه ترامپ به اپل معطوف شد و مدعی گشت رژیم حقوقی وی اپل را ملزم خواهد کرد که «کامپیوترهای لعنتی اش را به جای کشورهای دیگر در داخل آمریکا بسازد».

این ادعاهای ترامپ از دیدگاه اشخاص منطقی و آنها که تحصیلات اقتصادی دارند، به نوعی نقض قوانین مربوط به تجارت آزادانه محسوب می شود. اما ظاهرا شخص او با این امر موافق نیست و حتی مدعی شده که من یک تاجر آزاد هستم و می خواهم آزادانه تجارت کنم اما در باب این مساله بهتر است کمی باهوش تر عمل کنیم.

اگر هذیان های این کاندیدای افراطی را کنار بگذاریم، روشن است که اسمبل کردن محصولات اپل در داخل خاک آمریکا در نهایت به نفع این کشور خواهد بود، چراکه با این کار فرصت های شغلی بیشتری در آمریکا ایجاد شده و اپل به نوعی منبع مستقیم رشد اقتصادی برای کشورش بدل می گردد.

علاوه بر این، نگرانی هایی که در مورد شرایط نامساعد کاری کارگران فاکسکان در چین وجود دارد نیز مرتفع می گردد. با این همه، رئیس جمهور آمریکا (هر شخصی که می خواهد باشد) آنقدر اختیار نخواهد داشت که بدون اعمال محدودیت های شدید بر قوانین تجارت آزاد بتواند چنین تصمیمی را عملیاتی نماید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420