لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 7:وتصاویر مفهومی از این آیفون

آیفون 7:وتصاویر مفهومی از این آیفون

ممکن است آیفون 6 اس تنها تا چند ماه دیگر، قدیمی شود. امّا اکنون دنبال‌کنندگان اخبار اپل به دنبال آینده و تصور لذّتی هستند که آیفون 7 می‌تواند در فروشگاه‌ها ایجاد کند.

تقریباً همه به طرح‌های مفهومی علاقه دارند اگر چه بسیاری از آن‌ها نشان دهنده قابلیت و ویژگی‌های دور از حقیقت است و تنها حاصل تفکرات یک هنرمند می‌باشد. داغ‌ترین طرح فعلی برای اپل آیفون بعدی این شرکت است، یکی از طراحان، طرح مفهومی جذابی را برای آیفون ۷ منتشر کرده است.

آرتور ریس، طراح این کانسپت است که با تلفیق یک دستگاه قدیمی و یک دستگاه جدید حسی نوستالژیک را به ما القا می‌کند. جلو دستگاه از آیفون ۶/۶s و پشت دستگاه از دیوایس‌های قدیمی‌تر همچون آیفون ۳G و آیفون ۳GS الهام گرفته شده که با لبه‌های گرد آن طرحی جذاب پدید آمده است. این امکان که اپل به عقب برگردد و از طراحی‌های قدیمی استفاده کند بسیار ضعیف است اما من به شخصه طراحی پشت آیفون ۳G و ۳GS را با هیچ طرح دیگری عوض نمی‌کنم!

در گذشته نیز اینگونه طرح‌های مفهومی ارائه شده‌اند، آخرین آن‌ها تلفیق آیفون ۶ با آیفون ۴/۴S بود که آن هم جذابیت‌های منحصر به فرد خود را داشت.

متاسفانه با اینکه پیرامون آیفون ۷ اخبار و طرح های متعددی منتشر شده است، اما هیچکدام از آن‌ها معتبر نبوده‌اند و نمی‌توان مطمئن بود که آیفون ۷ چه شکلی خواهد داشت. انتظار می‌‌رود که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در سپتامبر رونمایی شوند و در این بازه تنها به شایعات دسترسی خواهیم داشت.

گرچه هنوز 9 ماه باقیمانده است تا ما بتوانیم چهره‌ی واقعی آیفون 7 اپل را ببینیم. در واقع به نظر می‌رسد که این طرح، شبیه یک آیپاد تاچ نازک‌تر است.

آیا شما به این طرح ذهنی آیفون، علاقه دارید؟ یا به این فکر هستید که اپل باید در تلاش برای معرفی طرحی جدید باشد؟ یا حتّی شاید از آیفون‌های قدیمی خود الهام بگیرد؟

لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

طرح مفهومی آیفون ۷طرح مفهومی آیفون ۷طرح مفهومی آیفون ۷طرح مفهومی آیفون ۷

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373