لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران سرویس اپل موزیک به مرز ۱۰ میلیون نفر رسیدند

کاربران سرویس اپل موزیک به مرز ۱۰ میلیون نفر رسیدند

براساس اطلاعات ارائه شده تعداد کاربران سرویس اپل موزیک به بیش از ۱۰ میلیون نفر افزایش پیدا کرده است. رقیب اصلی اپل موزیک یا همان اسپاتیفای در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد.

اپل سرویس استریم موسیقی خود را در ماه ژوئن سال گذشته ارائه کرد. در اکتبر سال ۲۰۱۵ میلادی تیم کوک، مدیرعامل اپل اعلام کرد که این سرویس دارای بیش از ۶.۵ میلیون نفر کاربری است که حق اشتراک ماهیانه‌ی خود را پرداخت می‌کنند.

اپل برای رسیدن به این رقم تنها ۶ ماه زمان صرف کرده است که در مقایسه با آمار اصلی‌ترین رقیب این سرویس یعنی Spotify، بسیار قابل توجه است. با این حال هنوز هم Spotify به مشترکان خود می‌افزاید و محبوبیت خود را حتی در اپ استور حفظ کرده است. در ماه ژوئن Spotify اعلام کرد که این سرویس در حال حاضر ۷۵ میلیون کاربر دارد که ۲۰ میلیون آن‌ها برای آن پول پرداخت می‌کنند. اکثریت کاربران آن به صورت رایگان از این سرویس استفاده نموده و محیط نرم افزار را با تبلیغات‌های متعدد تجربه می‌کنند.

اطلاعات ارائه شده در مورد میزان کاربران سرویس استریم موسیقی اپل موزیک با انتشار گزارشی از جانب فایننشال تایمز، منتشر شده است. بنابر اطلاعات ارائه شده افزایش میزان کاربران این سرویس موسیقی پس از ارائه‌ی این سرویس برای کاربران گجت‌های اندرویدی اتفاق افتاده است. سرویس اپل موزیک با حق اشتراک ماهیانه ۱۰ دلار در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا عرضه شده است. بسیاری از افراد فعال در زمینه‌ی موسیقی امیدوارند تا این سرویس بتواند با افزایش محبوبیت، افول صنعت موسیقی دیجیتال را که در سال‌های اخیر گریبان آن را گرفته، نجات دهد.

بر خلاف Spotify، اپل موزیک برای ارائه سرویس به صورت رایگان از شیوه ارائه تبلیغات استفاده نمی‌کند، در عوض به مدت ۳ ماه به صورت رایگان این سرویس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در پایان ۹۰ روز کاربران می‌توانند استفاده از این سرویس را متوقف و یا ماهیانه برای آن ۹٫۹۹ دلار هزینه پرداخت کنند. همچنین خانواده‌های می‌توانند با پرداخت ۱۴٫۹۹ دلار تا شش نفر از این سرویس بهره ببرن

شروع اپل موزیک با خرید کمپانی Beats Music بود که در سال ۲۰۱۴ رخ داد. اپل برای خرید این کمپانی ۳ میلیارد دلار پرداخت کرد که بالاترین رقم پرداختی در این حوزه توسط اپل محسوب می‌گردد. این خرید همراه با تصاحب خط تولید هدست‌های بیتس بود.

همانطور که اشاره کردیم در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون کاربر عضو ماهیانه دارد که حق اشتراک این سرویس را پرداخت می‌کنند. تعداد کاربران کل این سرویس ۷۵ میلیون نفر است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373