لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برنامه‌هایی برای آیفون خود ترمیم دارد

اپل برنامه‌هایی برای آیفون خود ترمیم دارد

به تازگی حق اختراعی که توسط اپل در سال ۲۰۱۴ ثبت گردیده بود توسط اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا منتشر شده است. این طرح نشان می‌دهد که اپل برنامه‌هایی برای آیفون خود ترمیم دارد. در حال حاضر قاب پشتی دو دستگاه LG G Flex و LG G Flex 2 دارای این قابلیت هستند. اما این پتنت چیزی فرا تر از خود ترمیمی جزئی یک خراش در قسمت پشتی دستگاه است.

این حق اختراع شامل یک فرآیند برای واکنش خودکار دستگاه در مقابل نفوذ آب است. این گوشی زمانی که متوجه ورود آب به اسپیکرها شود، خودکار وارد عمل شود. وارد شدن آب به اسپیکرها می‌تواند صدمات جدی را وارد کند. زمانی که دستگاه با نظارت بر محیط تشخیص دهد که در یک محیط پر سر و صدا قرار دارد، یک صدای بلند و خاص از خود تولید می‌کند که باعث خروج آب از اسپیکرها می‌گردد. تمامی این فرآیند حتی بدون زدن یک دکمه صورت می‌گیرد.

یکی دیگر از پروسه‌های این خود ترمیمی، ترمیم پیکسل‌های مرده است. از آن جایی که این آزمون تشخیص و ترمیم مدت زمان زیادی را طلب می‌کند، این پروسه در زمانی که صاحب آیفون در خواب باشد صورت می‌پذیرد! برخی از مشکلات دوربین و اتصالات شبکه سلولار نیز در این پتنت جدید به صورت خودکار ترمیم می‌شوند و نیازی به مراجعه به تعمیرگاه‌های مربوطه نخواهید داشت.

اینگونه طرح‌ها مسائل مربوطه به خود را دارند. مطمئنا اگر روزی چنین حق اختراعی به صورت عملی روی آیفون اجرا شود باعث افزایش قیمت بسیار آن خواهد شد. با وجود اینکه اپل درخواستی را برای ثبت این حق اختراع ارائه داده است، اما مطمئناً به این زودی‌ها چنین چیزی عملی نخواهد شد و شاید همانند بسیاری از طرح‌های دیگر همان در حد حق اختراع بماند و روزی در آینده که شاید هیچکدام از ما نباشیم عملی گردد! تصاویر مربط به این حق اختراع را در پایین می‌توانید مشاهده نمایید.

تصویر بالا، یک طرح مفهومی می‌باشد.

اگر روزی چنین آیفونی تولید گردد حاضر هستید چقدر بابت آن هزینه کنید؟!

طرحهای مفهومی اپل

طرحهای مفهومی اپل

طرحهای مفهومی اپل

طرحهای مفهومی اپل

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373