لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 7 فاقد پورت هدفون ۳.۵ میلی متری است

آیفون 7 فاقد پورت هدفون ۳.۵ میلی متری است

وبسایت ژاپنی Macotakara را که به یاد می‌آورید؟ همان وبسایتی که برای اولین بارخبر خذف پورت ۳.۵میلیمتری هدفون را منتشر کرد و اعلام کرد در آیفون ۷ خبری از پورت ورود هدست از طریق جک های دایره ای نخواهد بود و به جای آن قرار است یک تبدیل برای ورود هدفون ها از طریق پورت لایتنینگ عرضه شود.و از پورت Lightning استفاده خواهد کرد.حال گزارشی در مجله Fast Company منتشر شده‌ است که این موضوع را تایید می‌کند،البته در این گزارش آمده‌ که پورت‌ Lightning می‌تواند کیفیت بیش‌تری داشته‌ باشد، و هم‌چنین به‌حذف نویزهای صوتی در هنگام پخش موزیک و مکالمه کمک‌ کند.

حال پیرو آن خبر، امروز نیز دو وبسایت چینی Anzhuo.cn  و Feng به نقل از یکی از منابع تامین سخت افزاری اپل، خبر جالبی را منتشر کرده اند و مدعی شده اند اپل قرار است به همراه آیفون ۷، EarPod های بدون سیم و وایرلسی را عرضه کند تا کاربران از نبود پورت ۳.۵ میلیمتری متضرر نشوند. البته این خبر از آنجایی حائز اهمیت است که هنوز مشخص نیست آیا اپل نسخه‌ی بلوتوثی و وایرلس EarPod های ساخت خودش را در جعبه قرار میدهد و یا از یکی از هدفون های بلوتوثی ساخت Beats استفاده خواهد کرد.

پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نیز جز امکاناتی است که اپل برای آی‌فون 7 درنظر گرفته‌ است، هرچند استفاده از شارژر بی‌سیم را پیش‌تر در اسمارت‌فون‌های ویندوزی دیده‌ایم اما این اولین‌ بار است که این قابلیت پا به آی‌فون می‌گذارد؛ البته وجود این قابلیت می‌تواند این امکان را برای کاربر فراهم‌ کند تا هنگامی‌که مشغول استفاده از هدفون  Lightning است گوشی خود را نیز شارژ کند، زیرا در حالت عادی هنگام استفاده از هدفون تنها پورت موجود در آی‌فون اشغال است و عملا امکان اتصال شارژر وجود ندارد. هنوز مشخص‌ نیست که اپل از کدام فناوری PMA یا Qi برای شارژر بی‌سیم استفاده خواهد‌کرد، هرچند ممکن است اپل خود اقدام به‌ابداع روشی تازه جهت شارژ بی‌سیم‌ کند.

به هر حال شخصا علاقه دارم که این اتفاق بیافتد و از آن بیشتر، خیلی تمایل دارم که اپل نسخه‌ی جدیدی از EarPod های خود را به صورت وایرلس به همراه آیفون ۷ عرضه کند تا طرفداران این هدفون ها باز هم بتوانند از آن لذت ببرند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420