لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیفون و آیپد به دلیل قوانین جدید کپی رایت بالا می رود!

قیمت آیفون و آیپد به دلیل قوانین جدید کپی رایت بالا می رود!

قوانین جدیدی برای کپی رایت در برخی از کشورها از جمله آلمان در نظر گرفته شده است.  بر اساس قانون اجرایی در آلمان کمپانی‌های سازنده و یا وارد کننده به کشور باید برای هر دستگاهی که قابلیت ضبط مدیا را داشته باشد، هزنیه خاصی را پرداخت کنند.

اعضای انجمن تجاری Bitkom، که اپل نیز جز آنان است، باید به اعضای هر گوشی هوشمند ۵ یورو (۵٫۴۳ دلار) و برای هر تبلت تحت پوشش ۸ یورو پرداخت کنند. کمپانی‌هایی که عضو Bitkom نیستند باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنند و این دو مبلغ برای آن‌ها به همان ترتیب ۶٫۲۵ یورو (۶٫۷۹ دلار) و ۸٫۷۵ یورو (۹٫۵۰ دلار) خواهد بود.

در نتیجه به قیمت‌های آیفون ۶s، آیفون ۶s پلاس و آیفون ۵s پنج یورو ( ۵٫۴۳ دلار) در فروشگاه‌های آنلاین اضافه گردیده است. دیگر دستگا‌های شرکت همانند iPad Air, Apple iPad mini 4, Apple iPad mini 2 و Apple iPad Pro نیز به قیمت هر کدام از آن‌ها ۸ یورو (۸٫۶۹ دلار) اضافه شده است.

در حال حاضر این هزینه‌های کپی رایت به دستگاه‌های تولید شده درون آلمان و یا وارد شده به آلمان محدود گردیده‌اند. کسانی که در این کشور زندگی نمی‌کنند نیاز به نگرانی در این رابطه ندارند مگر اینکه اپل این مورد را بهانه‌ای برای افزایش سطح قیمت جهانی آیفون و آیپد در نظر گیرد که در حال حاضر چنین انتظاری نمی‌رود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373