لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعه یا حقیقت؟آیفون7پلاس با ۲۵۶ گیگابایت حافظه

شایعه یا حقیقت؟آیفون7پلاس با ۲۵۶ گیگابایت حافظه

با آغاز سال نو میلادی گمانه زنی‌ها در مورد محصول سال مشهورترین برند تلفن همراه جهان یعنی اپل قوت می‌گیرد. شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که از اواخر سال 2015 شروع شد. کمپانی اپل قرار است امسال از محصول جدید خود یعنی  آیفون ۷ رونمایی کند و مشخصات احتمالی این محصول حالا یکی از مباحث داغ وبسایت‌ها و شبکه‌های مجازی شده است.

پیش از این عنوان شده بود که آیفون 7 و آیفون 7 پلاس محافظت مخصوصی در برابر آب و گرد و غبار خواهند داشت و نیز خبری از جک 3.5 میلیمتری صدا در این نسخه از آیفون نخواهد بود و اپل این پورت را با پورت اختصاصی خود جایگزین خواهد کرد. شایعات جدیدی که به تازگی در رسانه‌های چینی منتشر شده است خبر از صفحه نمایش بزرگتر برای آیفون‌های سال 2016 می‌دهد. در صورت بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش آیفون، باتری این محصول نیز بزرگتر خواهد شد و به‌جای باتری 2750، از باتری 3100 میلی‌آمپر‌ی در آیفون 7 پلاس استفاده خواهد شد و این یعنی 13٪ افزایش ظرفیت باتری! یکی دیگر از امکانات آیفون جدید، مدل 256 گیگابایتی آن خواهد بود. تمامی کاربران به یاد دارند که آیفون‌های اولیه حافظه‌های داخلی 4، 8 و یا 16 گیگابایتی داشتند. این پیشرفت 16 برابری در توسعه حافظه داخلی، نشان‌دهنده آن است که توجه به نیازهای کاربران در طول زمان، یکی از اصلی‌ترین اهداف شرکت اپل بوده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که کمپانی اپل در سال 2016 یک تلفن 4 اینچی با نام آیفون 7c نیز عرضه می‌کند و ادای احترامی به تئوری‌های استیو جابز خواهد کرد. استیو جابز معتقد بود که تلفن‌های همراه نباید صفحه نمایشی بزرگ‌تر از 4.5 اینچ داشته باشند و افرادی که می‌خواهند گجتی با صفحه‌نمایش بزرگ داشته باشند، می‌توانند از آیپد استفاده کنند. حال آن‌که از سال 2015 و پس از فوت وی، سیاست‌های طراحی شرکت اپل تغییرات زیادی کرد و این شرکت برای جا نماندن از رقبا، اقدام به تولید تلفن‌های همراه با صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر کرد که البته با استقبال زیادی هم روبه‌رو شد. باید منتظر ماند و دید که سال 2016 برای باارزش‌ترین شرکت دنیا چه اتفاقاتی را رقم خواهد زد.

به نظر شما آیفون 7 دیگر چه مشخصاتی باید داشته باشد؟!

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420