لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پسر ۷ ساله ای که(۵۹۰۰ دلار) ازطریق اپل ایدی پدرش صرف خرید یک بازی کرد

پسر ۷ ساله ای که(۵۹۰۰ دلار) ازطریق اپل ایدی پدرش صرف خرید یک بازی کرد

پسر ۷ ساله‌ای به نام فیصل شوگا، بایستی الان متوجه شده باشد که داشتن حافظه قوی برای به‌خاطر سپردن پسورد اپل آی‌دی پدرش،‌ همیشه یک چیز خوب نیست! این پسر بچه بازیگوش، به صورت مخفیانه پسورد پدر ۳۲ ساله‌اش را به خاطر سپرده بود و از تاریخ ۱۳ تا ۱۸ دسامبر، ۶۵ نقل و انتقال مالی را بدین خاطر انجام داد. او مشغول بازی ژوراسیک پارک بر روی آی‌پد پدرش بود و کلی پول (۵۹۰۰ دلار) برای آپگرید کردن قابلیت‌های دایناسور در آن پرداخت صرف کرد. وی می‌گوید که نمی‌دانسته این پول‌ها واقعی هستند و همه چیز را شبیه به یک بازی ساده در نظر گرفته بود.

محمد شوگا، پدر این پسربچه که یک فروشگاه فرش دارد، زمانی متوجه این موضوع شد که قصد پرداخت مبلغی را به یک تامین کننده کالا داشت. البته ما نمی‌دانیم که وی چقدر از فرزند خودش عصبانی شده است اما به اپل ایمیل زد: من ۳۲ سال دارم و چرا اپل بایستی فکر کند که با این شرایط، هزاران دلار صرف خرید یک دایناسور و آپگرید کردن آن می‌کنم؟ چرا آن‌ها به من یک ایمیل نزدند که چنین مبلغی در حال صرف شدن در یک بازی است؟ من هیچ چیزی در این ارتباط دریافت نکردم.

در ابتدا، اپل در پاسخ به وی گفت که هیچ تضمینی برای بازگشت وجه شما وجود ندارد. اما پس از آنکه محمد شوگا گفت که وی می‌خواهد از این پول برای خرید هدیه کریسمس فرزندش استفاده کند، ظاهرا دل اپل را به رحم آورد و تمام پول پرداخت شده، بازگردانده شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373